Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Heeft iemand nog een mooie kortingscode voor Olfert?

Weihnachten 10%.

Die werkt helaas niet voor de SPB147J1. Maar uiteraard dank voor je bericht.

Nu voor de helft van het geld (€179,50). Een limited edition, zowel op leer als stalen mesh band te verkrijgen.

1 like

Zullen ze van andere modellen meer dan 1989 stuks verkopen?

6 likes

AKT1DESCR0 werkte volgens mij ook nog

@SvdS94 Bij mij werkt momenteel enkel newsx5z. Die geeft echter alleen maar 5% korting.

Edit, new year zoals hieronder aangegeven door @Sprezzatura geeft 8% korting.

Zojuist een Seiko SNKL23 gekocht bij Creationwatches (lang leve de iconische betaalbare 5jes). Was in de aanbieding én er ging 15% af met code NEWYEAR. 83 euri betaald (en daar komt dus mogelijk nog ca 20-25 bij voor invoer etc). Interessant: in een van mijn browsers (Chrome) werkte de code niet, maar in Brave wel.

3 likes

bij mij dus 15%, maar ik gebruik de Brave browser, die is meer privacy oriented, wellicht dolt die de cookies oid?

1 like

Thanks voor de tip en de promocode @Sprezzatura De SNKL23 stond op de klassiekers-in-spe-lijst.

Ik heb gekozen voor transport met DHL en betaling van de invoerrechten. Totaal € 113.

Dat werkt zeker niet vanaf de mobiele telefoon? 15% is wel erg veel. En heb nog iets leuks in de Winkelwagen staan…

Wellicht beter even via PB ipv hier bol te spammen :grin:

1 like

heb geduld en hoop mazzel te hebben… zo niet… dan betaal ik 25 piek

1 like

erg leuk ding, maar ltl ook erg groot vrees ik

1 like

echt wel. ik bestelde vanaf mijn mobiel. Probeer het eens in een incognito scherm

Helaas, bij dit horloge geeft hij geen 15 maar 8% korting (bovenop de reeds afgeprijsde prijs) …

1 like

Het varieert per model. Wel verleidelijk:

6 likes

Houdt wel rekening met invoerrechten BTW en dikke admin kosten van DHL.

2 likes

Ik Google mij suf maar kan de L2L niet vinden…??

PLEH…wie helpt ffff :+1:t2:

Oh, ze zitten in Singapore zie ik nu… dan houdt het al snel op met het voordeel inderdaad.

Ik kom 22mm tegen.

1 like