Heeft iemand nog een mooie kortingscode voor Olfert?
Weihnachten 10%.
Die werkt helaas niet voor de SPB147J1. Maar uiteraard dank voor je bericht.
Nu voor de helft van het geld (€179,50). Een limited edition, zowel op leer als stalen mesh band te verkrijgen.
Zullen ze van andere modellen meer dan 1989 stuks verkopen?
AKT1DESCR0 werkte volgens mij ook nog
@SvdS94 Bij mij werkt momenteel enkel newsx5z. Die geeft echter alleen maar 5% korting.
Edit, new year zoals hieronder aangegeven door @Sprezzatura geeft 8% korting.
Zojuist een Seiko SNKL23 gekocht bij Creationwatches (lang leve de iconische betaalbare 5jes). Was in de aanbieding én er ging 15% af met code NEWYEAR. 83 euri betaald (en daar komt dus mogelijk nog ca 20-25 bij voor invoer etc). Interessant: in een van mijn browsers (Chrome) werkte de code niet, maar in Brave wel.
bij mij dus 15%, maar ik gebruik de Brave browser, die is meer privacy oriented, wellicht dolt die de cookies oid?
Thanks voor de tip en de promocode @Sprezzatura De SNKL23 stond op de klassiekers-in-spe-lijst.
Ik heb gekozen voor transport met DHL en betaling van de invoerrechten. Totaal € 113.
Dat werkt zeker niet vanaf de mobiele telefoon? 15% is wel erg veel. En heb nog iets leuks in de Winkelwagen staan…
Wellicht beter even via PB ipv hier bol te spammen
heb geduld en hoop mazzel te hebben… zo niet… dan betaal ik 25 piek
erg leuk ding, maar ltl ook erg groot vrees ik
echt wel. ik bestelde vanaf mijn mobiel. Probeer het eens in een incognito scherm
Houdt wel rekening met invoerrechten BTW en dikke admin kosten van DHL.
Ik Google mij suf maar kan de L2L niet vinden…??
PLEH…wie helpt ffff
Oh, ze zitten in Singapore zie ik nu… dan houdt het al snel op met het voordeel inderdaad.
Ik kom 22mm tegen.