Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Niet lugwidth zoeken we…maar Lug too Lug :wink:

4 likes

:see_no_evil:

Ik kan uit ervaring zeggen dat de L2L idd 22mm is voor de Certina DS Prince.

2 likes

Ter verduidelijking van waar @Roger_R naar op zoek is:

7 likes

Sorry. De lug width is 22mm. L2L zou ik vnvd even op moeten meten.

Bekijk het positief! Je hebt een nieuw begrip geleerd :+1:

Ik kijk meestal bij de “dimensions” (l x h x b), maar die worden voor de Certina horloges niet gegeven helaas.

Als de kast hetzelfde is als de DS Action chrono, dan denk ik dat de L2L 51mm is.

2 likes

Iemand handig met CAD of zoiets…nameten aan de hand van een goede foto ?

Maar jij hebt het over olfert en sprezzatura over creationwatches :sweat_smile:

1 like

Ik denk snel 51mm of groter als ik gewoon op foto afga

1 like

Als je mij een PM stuurt met een duidelijke foto zal ik het wel opmeten in CAD

1 like

Super actie…echter het wordt niet veel beter dan wat RobH postte ben ik bang.

Standaard productfoto wellicht?

1 like

Hier kan ik wel wat mee, morgen is meten

1 like

L2L, zoals beloofd, opgemeten. Resultaat: 55mm!

3 likes

Ben benieuwd…als het idd 55mm is dan snap ik dat ‘ze’ zo goedkoop nu de deur uit gaan…

1 like

Iemand ervaring met de NL site van “The Watch Shop”? (https://nl.watchshop.com/)

Met name in 2021, vanwege de nieuwe invoerregels vanuit het VK.

Vroeger toen ik in Engeland werkte heb ik er twee keer een horloge gekocht, en was de ervaring prima. Maar laten leveren in Nederland is (na Brexit) toch iets anders.

Bedankt!

En waarom vraag ik dat hier? Omdat ze een kortingscode hebben voor 25% op bepaalde horloges.

Van de website:

Gezien … maar ik zou het graag bevestigd willen hebben door een echte ervaring. Ik geloof niet dat Brexit al helemaal uit de opstartperikelen is wat dit betreft.

Bedankt!

Edit: de reviews online zijn niet al te geweldig :grimacing:

Volgens mij is het zo dat, als je iets koopt bij een ogenschijnlijke NL website of een NL variant van een webshop, én er een duidelijke vermelding op de website staat omtrent de btw afhandeling :point_up_2:t3:, je er als klant vanuit mag gaan dat je geen invoerkosten betaald.

1 like

Als ik de foto zo bekijk en inschat 54 mm. foto op je telefoon zo vergroten dat hij 43mm is. Dan kun je lugmaat ook meten