Die staat al zéker sinds oktober jl. voor die prijs.
Kennelijk vindt niemand 'm echt mooi…?
Nu nog de 39 :’(
Niet via e-mail. Maar Duitse shops hebben vaak een knop Prijsvoorstel. In het begin was ik voorzichtig met 10% lager voorstel, werd meestal gelijk geaccepteerd. Toen 20% geprobeerd en dan krijg je soms een tegenvoorstel van 13% / 15%.
Gebruiken dus, die knop!
Wat voor Duitse shops hebben we het dan over met zo´n knop als ik vragen mag? Heb je zelf aanbevelingen of tips voor duitse shops?
Bijvoorbeeld Uhrenlounge. Als je dan een specifiek horloge bekijkt heb je rechtsonder een knop Preis Vorschlagen.
Thanks mensen!
Voor als de BB58 Blue net iets te kostbaar is. Hierbij het perfect alternatief.
Ik vind die “Sprite” vooral erg tof! Lekker zomers. Alleen helaas heeft die wat minder korting -/- 30%.
De pastel blauwe waterbury vind ik wel leuk. Must resist…
Er is trouwens een heleboel shit van Timex in de aanbieding bij Zalando.
Nog iemand op zoek naar een Stella dial Day Date? Voor 6 tientjes.
Die heb ik Incoming, zojuist verzendbericht gekregen.
Gr. Marc
Das mooi. Ben benieuwd naar je N.A.
tzt. Als die 40mm was geweest had ik hem gelijk besteld.
Die dial kleuren geel rose en rood lijken verdacht
veel op die van rolex o p.
Oh echt? Dat zal vast toeval zijn.
Aha nu je het zegt! Ik zag nog te twijfelen tussen een Rolex OP en deze Timex. Maar die 60% korting maakt de keuze snel gemaakt!
Ik geloof niet in toeval
Seiko 5 SRPG29 fieldwatch (“vervanger” van de SNK809) EUR 175 inclusief verzending.
Jammer dat de Q Timex Reissue LCA SS versie dan juist weer niet in de aanbieding is! (Wel de gold tone versie voor de liefhebbers :))
Gold tone EUR 75: https://www.mrporter.com/en-nl/mens/product/timex/accessories/fashion-watches/q-timex-reissue-lca-325mm-gold-tone-digital-watch/11452292646934403