Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Vergis je niet daar komt nog aardig wat bij…aan invoer- cq douane kosten. Staat er ook 1 in het ‘blauwe’ gedeelte :wink:

1 like

De silver versie was vorige week aan 75e en dit weekend uit stock en nu terug op de site
maar nog extra taxes en douane kosten bij tellen, komt uit de UK

Maar excl douane kosten :innocent:

1 like

Doe maar automatisch 25% bij.

1 like

Goed punt, had ik niet aan gedacht. Ja, ik zag hem in blauwe deel, maar zoek zelf met zwarte dial :slight_smile:

1 like

Goed om te weten. Ik was Brexit helemaal vergeten :slight_smile:

2 likes

Nope… de mijne ( Timex van mrporter ) kwam uit Italie… Dus geen importkosten…

1 like

Yoehoe…ik had het over de Seiko via Creation

1 like

Aliexpress heeft een member sale voor de komende 3 dagen.

Leuke aanbiedingen qua straps etc.

Denk zelf sterk aan deze horloge. Captain willard bronze…

Alleen snap ik de korting niet helemaal.
En hoeveel extra kosten komen er nog bij?

1 like

image
:joy: +1 voor het grafisch design

10 likes

Dat is dit een betere deal.

Timex Q diver, two tone.
87 euro -/- 10% welkomskorting voor 78 euro thuis op de mat.

https://www.zalando.nl/timex-q-diver-unisex-horloge-black-tx154m01a-d11.html

1 like

Ja deze wilde ik ook kopen. Maar die san Martins bronze is wel erg mooi. Ben nog opzoek naar een bronzen horloge.

Klassieke designs en goede reviews.

Ik vraag mij wel af of het wel echte kortingen zijn bij San Martin.
En twijfel tussen 3 modellen.

Om eerlijk te zijn vind ik list € 150 zwaar overprijsd voor zo’n eenvoudig digitaal dingetje. Vergelijk het maar met zo’n simpel Casiootje. Met die korting kom je in de buurt van een redelijkere prijs.

Iemand ervaring met Jomashop in de VS?

https://www.jomashop.com/citizen-bj7000-52e.html

Ik begrijp dat er nog verzendkosten, BTW en inklaringskosten bij komen (pakweg 30% reken ik meestal).

Bedankt!

Ik heb hier vorig jaar een horloge voor een vriend gekocht en destijds (o.a. ook op het Horlogeforum) naar ervaringen gezocht over deze webshop. Het zou een webshop zijn waar de klantenservice soms te wensen overlaat en de communicatie langzaam kan gaan. Wanneer er een probleem is met je horloge dan kan dit problematisch zijn.

Als je echter geduldig bent en gewoon afwacht wanneer het horloge arriveert dan is er helemaal niks aan de hand. Mijn vriend moest destijds 7 weken wachten op zijn Hamilton Pilot Day Date maar dit stond ook destijds als levertijd op de website.

1 like

Bedankt! Met een Citizen Eco-Drive voor omgerekend zo’n 250 euro durf ik dat wel aan.
In de EU kost hij toch zo 100 tot 150 euro meer.

In het blauwe gedeelte staat een bronzen San Martin zag ik

TK San Martin Bronze Pilot

1 like

deze is wel mooi

5 likes

Heel mooi zelfs :ok_hand:
Als ik niet al een doel had voor het horlogepotje dan had ik die zeker gepakt.

Forse afprijzing! Ik heb me nooit zo verdiept in Fortis, maar als er geen Fortis op zou staan zou ik er dat merk niet in gezien hebben.