O/m precies te zijn:
(Aankoopbedrag + verzendkosten + fee vervoerder voor inklaren, meestal iets van 15-30,-) *1,21 (BTW) + 4,5% import charges (met een max van 0,80 ;))
O/m precies te zijn:
(Aankoopbedrag + verzendkosten + fee vervoerder voor inklaren, meestal iets van 15-30,-) *1,21 (BTW) + 4,5% import charges (met een max van 0,80 ;))
Klopt, maar DHL maakt het je makkelijk (en niet duurder, tenminste niet voor de koper) door âDelivery Duty Paidâ aan te bieden. Daarmee zie je direct bij het afrekenen al wat de uiteindelijk prijs wordt.
Bij mijn weten is DDP wel iets duurder(*) voor de verkoper, maar is het voordeel voor hen dat internationale kopers geen verrassing achteraf krijgen.
Het nadeel voor de koper is natuurlijk wel dat je sowieso moet betalen en dat er geen kans is dat iets tussen de mazen van het net door glipt. Maar die kans is tegenwoordig (behalve misschien met de feestdagen?) toch niet meer zo groot.
(*) Edit: ik zie net dat DHL aan de verkoper, tenminste in de VS, $15 doorbelast voor deze service. Dat is best fors, vind ik!
Eens, maar belangrijkste is dat het aan komt, dus ik maak liever gebruik van goede vervoerders. Met DHL laatst een issue gehad dat ze de verkeerde goederencode hadden gebruikt (met behoorlijk hogere duties). Dat werd vrij soepel opgelost.
Klopt, en in mijn geval kwam het uit op het volgende bedrag: (status van het horloge staat nu op âshippedâ)
Citizen Nighthawk van Jomashop $225
DHL DDP shipping $60,25 (verzendkosten plus heffingen)
Totaal $285,25
Mastercard maakt daar dan âŹ253,- van (beetje ongunstige wisselkoers).
Die pakweg 30% klopt dus wel als richtlijn.
Dit horloge zelf al eens gedragen. Is ouder model van Fortis al een tijd uit productie.
Je moet wel tegen de âblingâ van de opgelegde indices kunnen. Was mij iets te gek.
Casio G-shock Metal ( ana-digi ) gm-110-1aer voor âŹ139,30 via Siebel.
Ze hebben nog wel meer leuke G-Shock âaanbiedingenâ nu !
Koopje!
Even lezen.
Out of Stock.
Dames en heren. Hoe vaak moet ik nog uitleggen dat je het horloge ook nog gewoon vanuit de winkel kan laten verzenden.
Super tip. Ik kon de mijne nog krijgen vanuit Bijenkorf Utrecht. In Den Haag was al uitverkocht.
Horloge forum is top voor mijn hobby, maar slecht voor mijn portomonee.
Weer wat geleerd. Thanks en excuus
Daâs echt goedkoop !!!
Damesmodel!!:
Ik vind hem vet!
Als ik bij aanbiedingen kijk zie ik niet de horloges die jij hier plaatst, raaaaarrrrrrrâŚ
En nu stop ik ermee.
Ja klopt. Is een rare loophole bij de Bijenkorf. Als een horloge online niet meer voorradig is, gaat ie van de site af. Maar op google blijft de pagina wel bestaan. Dus je hebt heel vaak dat horloges in de winkel nog op voorraad liggen met een goeie korting, maar niet meer op de site staan.
Mooi hoor, goede aanwinst!
Gr. Marc