Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

:champagne: Proost !

2 likes

Ik weet niet zeker of dit kwalificeert als echte aanbieding (alsnog prijzig voor een Seiko 5), maar vergeleken met de prijzen die ik voor de ‘Seiknauts’ voorbij zie komen valt dit nog mee, en dan heb je tenminste een nieuwe.

1 like

En van welke site is dit dan?

Dan is het hier goedkoper, op Amazon.nl.
Weliswaar verkoop door UK aanbieder, maar op die van jou komt ook invoer + btw + handling.

En wellicht kun je een beroep doen op dat Amazon het hier aanbiedt, en dus de kosten voor haar rekening moet nemen. Dat blijkt namelijk niet 1-2-3 uit de aanbieding.

Dit is een ander model

1 like

Klopt, je hebt gelijk.
't Is al laat :slight_smile:

Ik moest ook even twee keer kijken haha

Watchpouch heeft een sample sale op Instagram.

3 likes

Leuk! Net een bestelling gedaan. :smiley:

1 like

Gaaf! Ben zelf ook een fan van zijn producten. Welke is het geworden?

1 like

De foto is weg van Instagram omdat ik hem heb gekocht. :grimacing: Ik post nog we een foto als ik hem binnen heb. :+1: Pouch ziet er op de foto in ieder geval heel mooi uit.

1 like

https://www.siebeljuweliers.nl/sale?merk=73%2C33819%2C34566&subgroep=19349%2C34565

Voor de liefhebbers.

1 like

Maurice en Oris bij de bijenkorf

2 likes

Die 65 is een goede deal, die zal wel snel weg zijn!

5 likes

Ik ook, eentje met een Tudor logo. Leuk! @Nring @Petteflet :innocent::grin:

3 likes

Heb je hem al binnen? Ik zag de ‘Outlet/surprisepouch’, dus afwachten wat er op staat… vorige week had ik er ook al een (geen outlet), maar eentje extra komt vast van pas vooruitlopend op m’n volgende aankoop

2 likes

Nu word ik zonder Insta weer gediscrimineerd :frowning:

1 like

Ik heb ‘m gewoon op de website besteld. (Later nog op Insta gekeken, maar daar kwam ik de sale niet eens tegen…)