Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Heb je daar ook een linkje van? Misschien tijd voor een horlogeboeken-bespreken-topic? Dit schijnt een topic te zijn over aanbiedingen, ik hoopte er misschien wel een mee te pakken na al die berichten :smirk:

Rode Orient Kamasu voor 185 euro op Amazon

1 like

aaaaand it’s gone :face_with_hand_over_mouth:

Links NL, Rechts DE.

edit:
Nu zonder mijn adresgegevens zichtbaar :sweat_smile:

1 like

Als deze ook een rode bezel had was ik al lang verkocht. Vind hem zo niet mooi.

Oef dat is zelfs goedkoper dan ik hem hier op HF heb overgenomen :crazy_face: wel dubbels en dwars waard!

1 like

@Meistersinger 24h, met 1000 eur korting :hugs:

https://www.boumanonline.nl/horloges/meistersinger-limited-edition-ed2018-24h01?gclid=EAIaIQobChMIwuaO-MSw7gIVTdTtCh33QgHOEAYYASABEgLqIPD_BwE

5 likes

Dan zou ik gewoon een normale N01 of N03 kopen met korting.

1 like

Als je die al hebt en je Meistersinger collectie wilt uitbreiden met een nog langzamere zoemer
 :hugs:

2 likes

@CarWatch Dank voor het delen. Een hele mooie aanbieding voor een bijzondere Meistersinger!
Zeker ook uit verzameloogpunt heel interessant, maar een 6e Meistersinger is momenteel net iets te veel van het goede.

Als ik mijn Salthora verkocht had zou ik het gaan overwegen, maar zelfs nieuw en ongedragen voor de helft van de prijs vind ik de koper niet.

3 likes

20% korting op de online collectie.

2 likes

Ik kan echter geen horloges in de uitverkoop vinden op hun internetpagina. Alleen sieraden.

Sla je slag:

CataWiki, er zullen vast vele originele items te koop zijn maar mijn eerste en laatste ervaring ging over een vals toegestuurd horloge. De CataWiki expert moet deze er namelijk wel uit zien te vissen wat met de hoeveelheden veiling items misschien niet zo secuur gaat als zou moeten.

Voor het afrekenen de actiecode invoeren en er gaat 20% vanaf.

4 likes

Deze komt op 1.000 euro. Geen idee of dat een strakke deal is.

https://www.annyvanbuul.com/horloges/seiko-horloges/seiko-prospex-horloge-spb187j1.htm

3 likes

Ja, idd. Dat zag ik ook. Erg verleidelijk.

1 like

Het enige aspect waar ik Van Baal is dat het een occasion betreft

10 likes

:joy:

1 like

Ik heb ‘m gepast: in hele mooie staat.
Waarom niet gekocht? Omdat ik een nieuwe champagne net wat mooier vond.

1 like