Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Dat is wel interessant! Benieuwd of Seiko en Breitling volgen.

1 like

Breitling Outlet heeft zijn eigen website van Roermond, je kan daar kijken wat er is aan voorraad en een bericht sturen wat de prijs is (Whatsapp kan ook):
https://www.breitling-outlet.nl/the-collections

3 likes

Oris -20%

4 likes

Leuk die Oris divers.
Nieuwprijzen zie ik altijd rond de 1900, bijna altijd wel ergens in de aanbieding overigens voor ca 1500/1600 en een paar maanden later verschijnen ze hier net boven de 1000. Oris is een typische schoolvoorbeeld van koop die beter niet nieuw maar gebruikt.

5 likes

Wel een beetje mee eens… :grimacing:

3 likes

Zo’n Oris diver voor 1k hier op HF lijkt me de meest verstandige koop inderdaad :ok_hand:

Wacht maar als Oris overschakelt naar de Calibre 400 uurwerken. Inhouse, top uurwerk…

Ze zijn steengoed bezig.

1 like

Ik kan niet wachten op een 65 dier met Calibre 400!

1 like

Nou, de eerste is net vandaag gelanceerd.

Is een Brashear. :+1:

Ik zag al dat @OrisBoutiqueAmsterdam een Insta live had… Totaal vergeten te kijken, daar zal dit wel in geweest zijn haha

2 likes

Ligt er aan hoe je tegenover je aankopen aankijkt denk ik. Wil je een horloge die waarschijnlijk je collectie langere tijd niet uitgaat, dan snap ik je. Wil je een horloge toch langere tijd houden, dan wil ik in elk geval liever een nieuwe. Als hij een paar jaar in de collectie blijft, maakt het niet zoveel meer uit imho.

3 likes

Bij juwelier van der Weerd-Janssen is er een SALE van enkele horloges van Baume et Mercier, Longines en Seiko.

4 likes

Ik heb ook nog een website uit Zwitserland waar een SALE gaande is.
Deze heb ik gevonden via Chrono24.
Dit lijkt me een betrouwbare juwelier met een eigen winkel.
Verder heb ik geen ervaring met deze winkel.

HANGL Uhren

3 likes

Zeker een aanrader.

2 likes

Is het echt een aanbieding? :grimacing:

Ik heb hem inderdaad bij Amazon gekocht destijds voor daar bedrag. Weet niet of er verzendkosten bij zaten. Nu ook op bol.com voor dat bedrag. Appel en een ei voor zo’n mooi boek.

4 likes


wow wat een boekencollectie over deze passie! Ik heb er geen. Als je 1 boek moest aanraden, welke zou dat dan zijn. liefst met meerdere merken. Dank :slight_smile:

2 likes

Ik kan deze wel aanraden!

4 likes

Dank! Ziet er uit als een mooi totaalwerk

1 like