Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Oedipus, is that you?

Ik heb er 300000 of zo :stuck_out_tongue:

Ik heb ooit een fors bedrag een tijdje op mijn ING spaarrekening geparkeerd in afwachting van de eigenlijke bestemming. Die punten bouwen heel snel op en verlopen niet (maar je kunt er ook weinig mee). Ik had liever wat rente gehad :grimacing:

En de kortingen zijn ook niet zo spectaculair. Bovendien, wat in die catalogus staat is eigenlijk nooit waar ik naar op zoek ben.

1 like

At Oedipus we create fantastical beers to reveal to the world that beer is a magical beverage: tasty, exciting and for everyone.

1 like

Ik ben net gebeld door Bijenkorf Rotterdam :+1:t2:

SRPD21K1

12 likes

je krijgt als het goed is rente echter is deze negatief hehehehe

1 like

Boven een ton wel, maar je bent sowieso een dief van je eigen portemonnee als je meer dan een ton op je spaarrekening laat staan!

Onder de 100k is de rente bij ING exact 0,0% :cry: De enige reden om daar geld op te laten staan is om een veilige buffer te hebben; staatsobligaties of de geldmarkt doen het niet veel beter.

1 like

vastgoed is nog eenge optie hoewel dat ook te gek wordt

1 like

Wereldwijde aandelen-ETF’s hebben het de afgelopen paar jaar ook niet slecht gedaan.

Maar met stijgende inflatie en (in de toekomst) stijgende rentes zou het allemaal weleens wat penibeler kunnen worden.

Dan maar terug naar de Danish Design en OOZOO watches :stuck_out_tongue:

2 likes

Gaat lekker met dat bedrijf sinds een andere eigenaar hebben

1 like

Sodeju man. Dat begint te lijken op Invicta kortingen…

3 likes

Hmmmmm ik vrees dat ik dan pech ga hebben. Alleen nog in Den Haag te krijgen maar hierboven las ik ergens dat iemand daar al contact mee heeft gehad en daar niet op voorraad.

1 like

Net mijn Seiko srpd 21 ontvangen vanuit Bijenkorf Utrecht. Alleen geen boekjes of garantie kaart en ik betwijfel of doos ook hoort bij deze horloge.

Is dat ook het geval bij de andere bestellers? Ben benieuwd. Horloge is wel erg gaaf.

1 like

Is het horloge wel 100% onbeschadigd en zonder gebruikssporen?

1 like

Kan ook zijn dat iemand van afdeling parfumerie onlangs is begonnen bij horlogerie en dacht “doe maar een doosje”.

Ik zou ze even bellen :telephone_receiver:

3 likes

dan zou dat doosje naar parfum moeten ruiken. Wel onhandig van ze. Is het geen “retour” die ze goedkoper wegdeden?

Zodra ik de mijne binnen heb zal ik wat foto’s maken en aan het ‘doosje’ ruiken :laughing:

1 like

Ik ook maar even gecheckt; 162.510 punten…

1 like

En zoals verwacht de mail vanuit Den Haag ‘hij is niet op voorraad’.

Dat lijkt er op.
De restjes wegwerken.