Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik ook maar even gecheckt; 162.510 punten…

1 like

En zoals verwacht de mail vanuit Den Haag ‘hij is niet op voorraad’.

Dat lijkt er op.
De restjes wegwerken.

5 likes

Ook maar eens geïnformeerd bij Den Haag of ik er nog aan kan :sweat_smile:
Hebben ze deze niet meer, goed voor de portefeuille en hebben ze de wel nog heb ik een mooi horloge tegen topprijs. Positief bekijken :upside_down_face:

1 like

Wel vreemd dat je er geen boekjes bij kreeg. Wat voor doos zat er bij?

Da’s niet duur…wel een 6R35 uurwerk…hoor ik wisselende ‘ervaringen’ over…:thinking:

Je hebt als t goed is toch gewoon garantie? Qua specs wel beter dan een 4r36

1 like

Qua specs…wel ja :wink:

Het lijkt op een Seiko 5 doos. Lol.
Ik heb nog geen Seiko 5 en herkende het dus niet.

Heb je een foto? Als het geen limited is worden er wel vaker verschillende dozen gebruikt.

6R35 is een prima uurwerk,70 uur gangreserve en de mijne wijkt 1 sec/dag af

3 likes

Hier net binnen, complete set maar volgens mij wel een generiek Seiko doosje maar met ‘luxe’ omdoos. Verder geen stickers alleen op de caseback. Zo op het eerste oog geen gekkigheid kunnen ontdekken. Aan de hand van het 30% stickertje op het label vermoed ik wel dat 'ie in de vitrine heeft gelegen. Ik ben er blij mee!

26 likes

Mij persoonlijk gaat het uiteindelijk om het horloge.
Bij dit prijssegment Seiko interesseert mij de doos niks.
Zodra ik die van mij binnen heb van Bijenkorf Rotterdam zal ik ook wat foto’s maken.

2 likes

Er zijn er ook genoeg die zeggen dat een doos en papieren sowieso geen meerwaarde hebben.
Dat zou iets zijn dat gecreëerd is door bepaalde handelaren.

Hmmmm nu ik hem zo op de foto zie baal ik wel dat ik naast de pot heb gepist. Voor 240 euro gewoon een erg mooie aanwinst.

2 likes

Deze is in het echt ook erg mooi. Met de verborgen haaienvin in de wijzerplaat ( op circa 8 uur ). En de aparte secondewijzer ( het uiteinde ). En de aparte kleurstelling. Het is ja een limited edition.

3 likes

Is het geen Special Edition omdat hij geen 1 van de zoveel als serienummer heeft?

Ik heb het trio gehad.

19 likes

Je hebt gelijk was een verkeerde woordkeus mijnerzijds…mea culpa :wink:

1 like
10 likes