Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

De mijne kwam ook net binnen in een wit doosje.
Wel netjes met ingevulde garantiekaart.


Ga hem een tijdje dragen…dan denk ik het ‘blauwe’ in .

6 likes
8 likes

78,55 euro voor bovenstaande Casio. Scheelt weer klikken :nerd_face:

2 likes

Is weer 2,50 goedkoper dan vorige week. Toen ik hem kocht. :sweat_smile:

Zeker een aanrader! Maar dat was al bekend. :cowboy_hat_face:

10 likes

Duidelijk te zien dat Amazon telkens de prijs van bol.com volgt:

https://www.amazon.nl/dezelfde_prijs_als_Bol/dp/B001414NT8/

2 likes

Ik heb begrepen dat die 2 elkaars prijzen strak opvolgen ja.

2 likes

briljante url… Het is wachten op de url /dezelfde_prijs_als_Bol_maar_dan_met_10_procent_korting/

3 likes

Op zoek naar een Cordura band zag ik dat op Amazon Morellato Cordura banden rond de € 15,- kosten (prijs afhankelijk van kleur/maat). Dit is een stuk goedkoper dan de € 35,- die ze in de meeste webshops, of direct bij Morellato kosten (incl. verzendkosten).

1 like

En zo probeert Amazon weer een ander bedrijf kapot te maken om als enige over te blijven. Maximaal boycotten en alles bij bol en andere bedrijven halen.

3 likes

Tja, amazon kan uit Nederland welk goedkoper verzenden dan Cordura vanuit Italië, dat is best logisch. Overigens zijn ze bij Curdura rond de €20 dus niet gek veel duurder dan bij Amazon.

1 like

Dat klopt, maar doordat de band € 5 goedkoper is en de verzendkosten € 12,50 lager zijn is het bij Amazon uiteindelijk 50% goedkoper dan bij Morellato zelf.

Prijs is natuurlijk niet alles, als het verschil minder groot is bestel ik liever ‘lokaal’ dan dat ik bijdraag aan Jeff Bezos’ volgende ruimtereis.

1 like

heb ergens gehoord dat als je veel bij Jeff koopt je mag meeloten voor de volgende trip (to nowhere)

1 like

Een strategie die bol zelf ook jaren voert, waardoor amazon lang buiten Nederland is gebleven. Met beide bedrijven hoef je weinig medelijden te hebben na de afgelopen twee jaar…

8 likes

Dat snap ik niet helemaal in dit geval. Morellato levert deze bandjes toch gewoon aan Amazon. Met andere woorden: zij verdienen er toch ook aan.

Volgens mij was dit geen reactie op mij maar op @Peter33

Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Toevallig ging het allebei om Amazon :slightly_smiling_face:

1 like

Aha. Ik zie het. Mijn fout.

1 like

Eens! Ze hebben lekker verdiend. Maar als amazon het voor elkaar krijgt dat bol kapot gaat dan krijgen ze een monopolie positie (iets wat ze in veel landen al hebben gerealiseerd). En dat is echt voor niemand goed. Vandaar: boycotten dat bedrijf en lekker veel bij de kleine ondernemers en bol afnemen.

1 like

Opheffings uitverkoop bij Juwelier van Osch in Helmond met bescheide kortingen:

19 likes

Bij Yema is het ook solden :wink:

2 likes

195,- is niet verkeerd voor dit model

3 likes