Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Deze keer offline bij Strego in Amstelveen.

15 likes

Casio G-Shock GA-140-1A4ER voor €69,30 incl. verzending bij Siebel.

Dit ; https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/g-shock/g-shock-classic-ga-140-1a4er-kunststof-zwart

2 likes

Nieuw met label op eBay.

8 likes

Heeft iemand nog een kortingscode voor Barton Watch Bands?

SAVE 15% WITH CODE UPGRADE15

Onlangs in de mail ontvangen

1 like

Het lijkt wel dat dit een versie is waarbij ze nog net even wat lume naast de datum hebben kunnen plaatsen om aan de ISO-standaard te kunnen voldoen. Klopt dat?

Dank je.

Iemand die nog een kortingscode weet voor Watch.XL?

1 like

De mijne kwam ook net binnen in een wit doosje.
Wel netjes met ingevulde garantiekaart.

Ga hem een tijdje dragen…dan denk ik het ‘blauwe’ in .

6 likes
4 likes

78,55 euro voor bovenstaande Casio. Scheelt weer klikken :nerd_face:

2 likes

Is weer 2,50 goedkoper dan vorige week. Toen ik hem kocht. :sweat_smile:

Zeker een aanrader! Maar dat was al bekend. :cowboy_hat_face:

8 likes

Duidelijk te zien dat Amazon telkens de prijs van bol.com volgt:

https://www.amazon.nl/dezelfde_prijs_als_Bol/dp/B001414NT8/

2 likes

Ik heb begrepen dat die 2 elkaars prijzen strak opvolgen ja.

2 likes

briljante url… Het is wachten op de url /dezelfde_prijs_als_Bol_maar_dan_met_10_procent_korting/

3 likes

Op zoek naar een Cordura band zag ik dat op Amazon Morellato Cordura banden rond de € 15,- kosten (prijs afhankelijk van kleur/maat). Dit is een stuk goedkoper dan de € 35,- die ze in de meeste webshops, of direct bij Morellato kosten (incl. verzendkosten).

1 like

En zo probeert Amazon weer een ander bedrijf kapot te maken om als enige over te blijven. Maximaal boycotten en alles bij bol en andere bedrijven halen.

2 likes

Tja, amazon kan uit Nederland welk goedkoper verzenden dan Cordura vanuit Italië, dat is best logisch. Overigens zijn ze bij Curdura rond de €20 dus niet gek veel duurder dan bij Amazon.

1 like

Dat klopt, maar doordat de band € 5 goedkoper is en de verzendkosten € 12,50 lager zijn is het bij Amazon uiteindelijk 50% goedkoper dan bij Morellato zelf.

Prijs is natuurlijk niet alles, als het verschil minder groot is bestel ik liever ‘lokaal’ dan dat ik bijdraag aan Jeff Bezos’ volgende ruimtereis.

1 like

heb ergens gehoord dat als je veel bij Jeff koopt je mag meeloten voor de volgende trip (to nowhere)

1 like