Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Nah, bol/Ahold heb ik echt 0 sympathie mee. Zodra ik klaar ben met typen ga ik lekker bovenstaande band bij Amazon bestellen :star_struck:

8 likes

Uiteindelijk de Seiko box, boekjes en garantie kaart gekregen bij Bijenkorf.
De speciale save the ocean hebben ze niet. Maar gewoon de standaard Xbox zoals snader heeft gekregen.

2 likes

was ergens in Hellevoetsluis toch ook een juwelier die veel uitverkoop deed afgelopen jaren? Daar nog iets gaande?

Je bedoelt Clockwise? Hij heeft een nieuwe winkel nu in Hellevoetsluis. Stuk groter dan voorheen en heeft best leuk spul in z’n webshop staan.

1 like

dank, die bedoel ik geloof ik. Ga daar eens neuzen

Siebel heeft interessante kortingen, op website en in de winkel. Vandaag Citizen CB5010 met 30% korting gekocht. Maar er staat nog veel meer.

4 likes
7 likes

Mooie FC bij Gassan. Staan er meerdere te koop met goede kortingen.

10 likes

Super bedankt! ik heb 'm besteld!

2 likes

Koopje. En volgens mij kan je er nog eens extra 10% korting op krijgen via nieuwsbriefkorting :white_check_mark:

Casio G-Shock GA-2100 Beige Watch €59.00

6 likes

10% werkt helaas niet, en intussen uitverkocht

1 like

image

2 likes

Vis hem over 3 maanden wel uit het ‘blauwe’ voor €40 :laughing:

1 like

met zo’n besmettelijke kleur kun je je dan afvragen of hij er nog wel fris uit ziet tegen die tijd

1 like

Dit is de perfecte voor @RLC !!
Deze G heeft al zonnebrand kleur :ok_hand:

9 likes

kleur of geur?

2 likes


Met WELKOM10 kom ik zelfs op 53 euro uit en lijkt mij niet uitverkocht
Spijtig ben ik zelf aan het wachten op een leuke korting op een DW 5600, deze casioak vind ik iets te groot. Dacht zelfs even een F-91W te kopen op amazon.fr voor 15 euro om die honger te vullen.

Kleur.

Voor het geval je iets wilt inruilen van 120,- op een Timex Q…

Bij zalando zijn ze 72,-

https://www.zalando.nl/timex-q-diver-unisex-horloge-blue-tx154m015-d17.html?wmc=DIS310_RT_SPM._6163826270735_6204882686735_6204882781335.&opc=2211&fbclid=PAAaaM1I6foPc1M76BtLU7hMZV5ANPPVZWIkZ3uNDq0vls7H1FQzn0RrZr3Wo&external_browser_redirect=true

11 likes

Bij Eugene van Baal staan er wat Oris modellen in de Sale. Geen mega kortingen maar wel lekker. :sunglasses:

1 like