Kut man. Oris ook gave modellen.
Als t was geweest, al had ik 10k moeten oversluiten voor mooi spul dan nog
Was ook niet helemaal scherp, vriendin van ons moest snachts met spoed naar ziekenhuis, we zouden eigenlijk met zijn allen op pad gaan vandaag. Gelukkig was er niks ernstigs en ben ik alleen met haar vriend op pad geweest, de vrouwen bleven thuis. Volgende keer 

beter…
Geen probleem. Als ik vanmiddag online was geweest toen jij die foto plaatste had je meteen pb gehad. Had je speedmaster, maar ook als er de juiste oris tussen zat nee kunnen nemen. Had per direct een storting gedaan
Ja begrijp ik en had ik graag de winkel voor je leeggekocht… 
Volgende keer beter. helaas. mn maat wil ook een speedmaster
Bij Olfert Uhren 10% extra korting met code “ostern”, ook op reeds afgeprijsde items lijkt het, zoals oa deze Certina DS Action Diver 38mm die al van €750 naar €699 was afgeprijsd. Komt nu op €616, nette prijs!
Wat Seiko in een aanbieding bij Juwelier Hendriksen in Rhenen:
Geen idee hoe goed de aanbieding is en of er wat tussen zit voor iemand, maar doe er je voordeel mee.
Kan net niet zien wat die Astron kost 
Weet het niet helemaal zeker en helaas lag de focus van de foto wat op de voorgrond, maar ik meen dat er 1065 staat/stond. Maar je zou even kunnen bellen, natuurlijk.
Dan zijn mijn ogen nog wat minder dan de kwaliteit van m’n telefoon camera 
Excuus, dan zal het inderdaad 1365 zijn.
Maar die heb ik al voor DIE prijs 
Thx. Had ik natuurlijk ook zelf kunnen opzoeken…
Ik ook

Paar iconische Seiko’s vandaag op watch2day voor telkens € 100.
Mooie tip. Ook heel wat G-shocks. Geen idee of ze echt goedkoop zijn.
Nee niet echt meer goedkoop.
Vroeger nog wel, toen hadden ze nog wel eens scherpe aanbiedingen maar nu niet meer.
Neem als voorbeeld de Casio DW-5600E-1V(ER)
Bij w2d nu in de aanbieding voor € 76,13 + € 5,95 voor de verzending
Kijken we op Amazon en Bolcom bijvoorbeeld dan staat hij daar voor € 72,79 en dat is dan ook nog een keer met de verzendkosten en je hebt hem veel eerder in huis.
Nu is het wel zo dat die van w2d NASA-Certified is dus daarmee kan je zo uit je raket stappen valt er te lezen op hun website.
Lullige is dat de meeste mensen geen raket hebben dus ja, gaat lastig worden dan.
Even verderop hebben ze het zelfs over een stuntprijs waardoor de drang om lekker te gaan sporten nog veel groter wordt.
Krijg er wel een raar idee bij allemaal.
Maar bottom line, ze zijn echt niet veel goedkoper.
Beetje zoeken op het internet en de kans is heel groot dat je elders voordeliger uit ben.
En ja, die adviesprijzen he. 
Sowieso W2D lekker links laten liggen.
Service is daar om te huilen en krijg de indruk dat er altijd wel iets mankeert met de horloges die zij verkopen.