Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Bijenkorf is geen lokkertje, Die verkoop zo nu en dan wel degelijk horloges tegen een extreem lage prijs.

Precies, er is hier toch iemand op HF die vorig jaar nog een Turtle heeft gekocht bij de Bijenkorf voor een tientje?

Misschien kijk ik eroverheen, maar weet je welke juwelier het is (of in welke plaats precies)? Dankjewel!

1 like

Is in de plaats Unna, juwelier weet ik niet meer maar maakt ook niet uit. Liep er paar uur later weer langs en hij was al weg.

2 likes

snap ik. Had je gelijk binnen moeten stappen en mee moeten nemen

4k

1 like

Als ik het geld vrij had wel maar helaas. Was een top prijs inderdaad…

1 like

snap ik dan ook weer wel. Had t maar gelijk gemeld. had ik gelijk overgemaakt had je 500 zo cadeau gekregen, als t één 3861 is 1000.

9 uur geleden, mijn fout.

1 like

krijg je als je bij vrienden op de camping bent en HF niet in de gaten houdt.

Kut man

2 likes

shi… niet bij die mogelijkheid stilgestaan… :pensive:

1 like

Ja. Ik heb t dus ook gemist. Was t één 3861?

1 like

nee. geen 3861 aan de doos te zien

En ik was daar op bezoek en kreeg een rondleiding door de stad en zag de uitverkoop staan vanwege sluiting. Natuurlijk even loeren. Maar tijdens foto maken was ze nog bezig met de vitrine, de omega neerleggen maar ook andere horloges. Maar ging allemaal erg traag dus ben toen maar verdergelopen. Oris was ook halve prijs.

1 like

ben helaas niet bekend met de diverse type nummers…

Kut man. Oris ook gave modellen.
Als t was geweest, al had ik 10k moeten oversluiten voor mooi spul dan nog

1 like

Was ook niet helemaal scherp, vriendin van ons moest snachts met spoed naar ziekenhuis, we zouden eigenlijk met zijn allen op pad gaan vandaag. Gelukkig was er niks ernstigs en ben ik alleen met haar vriend op pad geweest, de vrouwen bleven thuis. Volgende keer :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers: beter…

1 like

Geen probleem. Als ik vanmiddag online was geweest toen jij die foto plaatste had je meteen pb gehad. Had je speedmaster, maar ook als er de juiste oris tussen zat nee kunnen nemen. Had per direct een storting gedaan

1 like

Ja begrijp ik en had ik graag de winkel voor je leeggekocht… :+1:

1 like

Volgende keer beter. helaas. mn maat wil ook een speedmaster

1 like

Bij Olfert Uhren 10% extra korting met code “ostern”, ook op reeds afgeprijsde items lijkt het, zoals oa deze Certina DS Action Diver 38mm die al van €750 naar €699 was afgeprijsd. Komt nu op €616, nette prijs!

5 likes

Bij Rotary deze week 20% korting op het Regent model:

https://www.rotarywatches.com/Regent

1 like