Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Certina DS 1 Powermatic 80 chronometer C029.408.16.081.00

Met de ostern korting nu voor 440,12euro

3 likes

Wat Seiko in een aanbieding bij Juwelier Hendriksen in Rhenen:

Geen idee hoe goed de aanbieding is en of er wat tussen zit voor iemand, maar doe er je voordeel mee.

2 likes

Kan net niet zien wat die Astron kost :upside_down_face:

1 like

Weet het niet helemaal zeker en helaas lag de focus van de foto wat op de voorgrond, maar ik meen dat er 1065 staat/stond. Maar je zou even kunnen bellen, natuurlijk.

1 like

Op de website staat een bedrag van € 1.365 vermeld.

Dan zijn mijn ogen nog wat minder dan de kwaliteit van m’n telefoon camera :scream:

Excuus, dan zal het inderdaad 1365 zijn.

1 like

Maar die heb ik al voor DIE prijs :wink:

2 likes

Thx. Had ik natuurlijk ook zelf kunnen opzoeken…

Ik ook :smiley: :wink:

1 like

Paar iconische Seiko’s vandaag op watch2day voor telkens € 100.

2 likes

Mooie tip. Ook heel wat G-shocks. Geen idee of ze echt goedkoop zijn.

Nee niet echt meer goedkoop.
Vroeger nog wel, toen hadden ze nog wel eens scherpe aanbiedingen maar nu niet meer.

Neem als voorbeeld de Casio DW-5600E-1V(ER)
Bij w2d nu in de aanbieding voor € 76,13 + € 5,95 voor de verzending
Kijken we op Amazon en Bolcom bijvoorbeeld dan staat hij daar voor € 72,79 en dat is dan ook nog een keer met de verzendkosten en je hebt hem veel eerder in huis.

Nu is het wel zo dat die van w2d NASA-Certified is dus daarmee kan je zo uit je raket stappen valt er te lezen op hun website.

Lullige is dat de meeste mensen geen raket hebben dus ja, gaat lastig worden dan.
Even verderop hebben ze het zelfs over een stuntprijs waardoor de drang om lekker te gaan sporten nog veel groter wordt.

Krijg er wel een raar idee bij allemaal.
Maar bottom line, ze zijn echt niet veel goedkoper.
Beetje zoeken op het internet en de kans is heel groot dat je elders voordeliger uit ben.

En ja, die adviesprijzen he. :joy:

3 likes

Sowieso W2D lekker links laten liggen.
Service is daar om te huilen en krijg de indruk dat er altijd wel iets mankeert met de horloges die zij verkopen.

2 likes

Ooit was w2d een prima website. Ik heb er best wat leuke deals gezien. De laatste jaren is het niet meer interessant. Hetzelfde is gebeurd met 1dayfly.

2 likes

Watch2day heeft nog steeds leuke aanbiedingen, soms. Ik heb er mijn SNJ028 vandaan voor een hele nette prijs (tweedehands heb ik de hele serie nog weinig gezien voor dezelfde prijs).

3 likes

Ik heb het even opgezocht. In 2017, niet op staal, € 356,48 bij de Italiaanse Amazon.
Jomashop was erg scherp dus.

Inderdaad. Heel soms kom je er iets leuks gegen, maar meestal is het oude stock van mode horloges die ‘uit de mode zijn’

W2D heeft soms wel eens een interessante aanbieding.
Gelukkig niet te vaak, want dat kan bruin niet trekken. :face_with_monocle:

1 like

Zeer veel leuke aanbiedingen bij Hemmer in Nijmegen. Paar vitrines vol.
O.a Tissot PRX Quartz voor €315,-
Als je in de buurt bent zeker even langs lopen.

8 likes

Die Gentleman powermatic op staal voor € 725 is een nette prijs. Ik heb hem elders wel goedkoper gezien, maar dat is alweer even geleden. Snap niet dat die niet wat sneller zakken in prijs.