Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Dat is wel heel erg amateuristisch en brutaal.

Geen idee. Ik was aan het kijken voor een leuk kettinkje oid voor mijn meisje en zag volgens mij naast FC ook Rado in de uitverkoophoek. Met aardige kortingen!

goedemorgen allen

ik zag op MP iemand die zijn hele collectie duikhorloges verkoopt

2 likes

@SuperDuiker ben jij dit? :wink:

1 like

Alleen sommige prijzen :smirk:

2 likes

Dat is leuk maar waar zijn de aanbiedingen ?

3 likes

Promo code Weihnachten werkt nog steeds bij Olfert. Leuke prijs voor een Alpinist met 6R35 uurwerk.

2 likes

Niet echt een aanbieding te noemen…

2 likes

Oei, da’s niet verkeerd!

1 like

Die prijzen zijn wel even slikken :sweat_smile:

2 likes

Probeer blackweek. Gaat er nog net iets meer af :smirk:

1 like

Ik had hem besteld maar bij binnenkomst vorige week was ik niet overtuigd. Helaas retour gestuurd.

1 like

Nee dat ben ik niet!

1 like

Ik dacht even te proberen of de ‘blackweek’ kortingscode ook op Rolex geldig is, dat is natuurlijk niet. Wel dacht ik nog een kleine fout in het systeem te hebben gevonden, door (ik denk dat dit de glitch is) een horloge van €1000+ toe te voegen, dan kent hij de korting op het totaal toe ongeacht of er Rolex bij zit.

Dan kost het nog maar een paar 100 euro boven list, echter werd bij het afrekenen de korting helaas weer ingetrokken. Bespaar je de moeite om het te proberen :wink:

Niet dat ik me zo’n bedrag kan veroorloven op dit moment

4 likes

Is al vaker vertoond
Net als Hendrik zijn ze niet zo goed in fotografie. :innocent:

2 likes

Voor de liefhebbers van Frederique Constant.
Bij de IBood zijn een aantal modellen in de aanbieding:
https://next.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/392825/slimline-manufacture-horloge-723ns3s6
Waaronder deze:

1 like

https://www.debijenkorf.nl/seiko-presage-horloge-srp852j1-3918090034-391809003400000

Ik wilde het eigenlijk zelf gaan flippen, maar ik ben te lief voor jullie. Een Presage voor je vriendin/vrouw voor nog geen 150 euro. Wat wil je nog meer?:crazy_face:

2 likes

Shiiiiiit… en ze hebben ook de nieuwe LE alpinist… moeilijk moeilijk

2 likes

Ehm…”mail bij voorraad”.

2 likes

Ehm… verzenden vanuit de winkel in Amsterdam?

1 like