Okay, kan dus wel. Heb dit nog niet eerder gezien bij Bijenkorf.
Weer wat geleerd.
edit: staat er bij dat het nieuw is
Okay, kan dus wel. Heb dit nog niet eerder gezien bij Bijenkorf.
Weer wat geleerd.
edit: staat er bij dat het nieuw is
Ja sinds de zomer hebben ze die optie toegevoegd.
Begrijpelijk. Zeker nu de winkels zoals Bijenkorf dicht zijn.
Niet toevallig toch gekocht om te flippen? Ik had deze graag gekocht voor Mw. Adaptur, helaas te laat.
Haha nee ik mij ingehouden deze keer. Een forumlid heeft hem al weggekaapt zie ik.
Bedankt, ik ben er vanmiddag blij geworden mooie deal!
Ik was vandaag bij QP in Amsterdam en die zijn aan het verbouwen en geven op alles 20% korting.
Ze voeren heel veel bekende merken waaronder Oris, Tag Heuer, Nomos en nog veel meer. Wellicht interessant!
Het wordt niet op de website genoemd, maar als je contact met ze zoekt geven ze de korting wel degelijk!
https://www.qpx.nl/en/
Goed om te horen! Ik woon er in de buurt, heel mooie zaak!
Een mooie Seiko Presage SPB065 scherp geprijsd bij Creation Watches vanuit Singapore. Vrij onbekend typenummer verder, maar het is nagenoeg hetzelfde horloge als de SARX039. Dat is een Japanese domestic model. Het grote verschil zit hem in de opdruk, boven ‘Automatic’ hebben ze nog even ‘Presage’ gezet.
Zelfs in het slechtste geval van 30% extra kosten voor invoeren blijf je nog een paar tientjes onder de €500,-
Iemand al die watchpouch binnen?
Nop. Maar moet ook vanuit België komen… duurt misschien wat langer?
Bravur Demo/etalage modellen met noemenswaardige kortingen. De moeite waard om te bekijken.
Ik was nog niet bekend met Bravur, maar moet zeggen dat daar wel een enkele hele mooie horloges bij zitten!
Bedankt voor het delen
Ik ook niet. Maar post nl doet er al sinds maandag over om een pakket binnenlands bezorgd te krijgen.
Amai zunne, dien vlaamse post is allicht niet zo rap maar hier in Holland is het subiet ook niet best hé
Jammer niet te vinden op de site, die had ik best willen hebben