Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Vorige keer kreeg ik al na één dag een Track&Trace nummer, maar die heeft nooit gewerkt… binnen een week trof ik hem in m’n brievenbus.

Nu geen T&T ontvangen en orderstatus bleef staan op ‘confirmed’, dus even een mailtje gestuurd. Waarop ik deze reactie ontving:

Hij zou dinsdag verstuurd zijn (maandag besteld), dus hopelijk vandaag in de bus.

1 like

Hier heb ik ook wel eens naar gekeken, vanwege de perpetual calendar (maar niet Europees). Geprijsd voor hoge kortingen, dus met wat zoeken ergens anders ook wel te vinden met een leuke korting verwacht ik. Al is deze wel erg voordelig zo.

1 like

Amstelveen heeft hem nog in winkelvoorraad.

1 like

Nou, tis wat je mooi vindt. Die lugs zijn echt verschrikkelijk!

:nauseated_face:

Het is een bijzonder polsklokje, eentje die ik zou willen lenen en volgende dag terug geven. Zou je zonder die 70÷ korting ernaar kijken, ik betwijfel het.

1 like

Haha hier precies hetzelfde screenshot gemaakt, ben benieuwd!

2 likes

Yeah, binnen!
Vet mazzel, mooie kleur in combinatie met de lichtere variant die ik twee weken geleden bestelde.

8 likes

Heerlijk bedje voor de kleine!

1 like

Okeee heb een melding op postnl :eyes::eyes::eyes:

1 like

Ik was ‘bang’ voor eentje met camouflage kleuring… Dan had ik op zoek gemoeten naar een stoerder horloge :joy:

2 likes

Hahahhaha nice

1 like

Het is ook niet helemaal mijn smaak anders had ik hem gelijk besteld, maar zo te zien vond iemand anders hem wel mooi genoeg want hij is al wel uitverkocht.

1 like

De douane wilde ook even m’n nieuwe pouch bewonderen :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Bammmm binnen! Met initialen en keuze die ik wou!

Die van collega ook binnen maar laat ik nog niet zien :grimacing:

5 likes

8 likes

Je adres is (gedeeltelijk) zichtbaar. Dat lijkt me onverstandig.:no_mouth:

2 likes

Dank voor je waarschuwing, maar dit betreft de afzender. Aangezien het een bedrijfsadres is, lijkt me dit geen probleem. Edit: even gecheckt, adres is conform vermeld adres op hun website).

2 likes

Heb je een bepaalde kortingscode toegepast voor die 11% ?

1 like

Blackweek geeft 11% en Weihnachten geeft 10% korting. Beide werkten nog deze week :grin:

Edit, nu ook nog.

1 like

Hier ook binnen, met een aantal case protectors erbij voor de roll die ik al had!

7 likes

Thanks! Het lijkt erop dat ik hier gebruik van ga maken :grinning:

4 likes