Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Leuke seiko srpe. Nog 1 beschikbaar

2 likes

Hebben er mensen ervaring met het doen van een prijsvoorstel op Olfert? Ik heb hier al tot 3x toe een voorstel gedaan (redelijk; list -15%) maar nog geen enkele keer een antwoord gekregen.

Als er daarentegen mensen een kortingscode hebben van pakweg -10% hoor ik het ook graag hoor :smiley:

1 like

AKT1DESCR0

Alstu :grin:

2 likes

Anderhalf jaar geleden daar een Oris Aquis 39,5 mm gekocht. Stond voor €1800 te koop, heb een voorstel gedaan voor €1500 en ze gingen direct akkoord.

Dan weet ik niet waarom ze me negeren :smiley:

Maar met de kortingscode van @Cihanski kan ik eigenlijk ook al verder hoor. Thanks!

1 like

Bij Olfert niet, wel bij Uhrenlounge (ook Duits). Als je daar -14% aanhoudt is het vaak raak. Zoniet dan krijg je een tegenvoorstel.

1 like

ING rekeninghouders kunnen bij de ING Rentepuntenwinkel tegen inlevering van rentepunten en betaling van € 250 een voucher kopen met een waarde van € 500, te besteden bij aankoop van een horloge bij Schaap en Citroen (geldt niet voor pré-owned). Scheelt mooi € 250. Actie staat al geruime tijd in de Rentepuntenwinkel.

3 likes
  • Deze cheque geldt uitsluitend voor horloges waarbij de merken Rolex, Cartier, Audemars Piguet, TISSOT en Schaap en Citroen Pre-owned & Vintage Watches zijn uitgesloten.
1 like

Tudor wel dus :wink:, iemand ervaring daarmee eigenlijk. Zag hem ook staan en ben wel in de markt voor een nieuwe tudor.

1 like

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/frederique-constant/frederique-constant-horological-smartwatch-fc-282as5b6-staal-blauw

1 like

Twee jaar geleden gebruikt gemaakt van de bon bij het aanschaffen van mijn Tudor bij S&C. Heb nu nog zo een bon liggen voor de FXD. Alleen nu nog hopen op een snelle levering, het is al maanden angstvallig stil rond de FXD.

1 like

Niet mijn ding. Misschien wel die van jou? Kast is 38mm en lekker bandjes swappen met 20mm lug width. Bieden vanaf 1 euro*.

image

*Dit bedrag is excl. € 5,00 administratiekosten en € 5,95 verzendkosten.

2 likes

Als je een bb58 zoekt. Wordt je afgewimpeld met een wachtlijst van minimaal 10 klanten. Ballentent

1 like

BB58 zijn regelmatig te koop hier voor 3k. Het is een beetje als autodelen die forum BB’s.

Wat zou je die nieuw willen kopen.

1 like

Jammer.

Gisteren in Roermond bij de Seiko winkel

10 likes

Die vijfjes linksboven zijn leuk!

4 likes

Zeker! Vorige week is er een gouden mee gegaan.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Helaas heeft het Model met jubilee deze plaat. Anders had ik die meegenomen.

8 likes

Zo hallo, staat de nieuwe MM200 nu al in de outlet? Typisch hoor.

10 likes