59.59 plus 5.60 euro bezorging.
Thanks! Direct besteld!
Vandaag zelfs Euro 554
waar…?
Als ik zeg ‘‘niet doen’’ ben ik echt een hypocriet - dus zeg ik niks.
Sorry, kan je niet helpen.
Ik kon niet weerstaan
Zit een Sellita SW220-1 in.
Precies!
Iemand van jullie ervaring met Olfert? Sturen ze een track&trace bericht? Ik kreeg een bevestiging van de bestelling, maar (nog) geen verzendbericht.
Kan soms wel even duren.
Voorradige dingen sturen ze redelijk snel op (binnen paar dagen in huis).
Iets dat niet voorradig is kan wel lang duren en zonder berichtgeving soms.
Op de website staat momenteel dat het model een levertijd heeft van 1-2 weken. Bij mij was dat destijds ook zo. Zodra hij wordt verzonden krijg je daar keurig een bevestigingsmail van.
Leuke seiko srpe. Nog 1 beschikbaar
Hebben er mensen ervaring met het doen van een prijsvoorstel op Olfert? Ik heb hier al tot 3x toe een voorstel gedaan (redelijk; list -15%) maar nog geen enkele keer een antwoord gekregen.
Als er daarentegen mensen een kortingscode hebben van pakweg -10% hoor ik het ook graag hoor
AKT1DESCR0
Alstu
Anderhalf jaar geleden daar een Oris Aquis 39,5 mm gekocht. Stond voor €1800 te koop, heb een voorstel gedaan voor €1500 en ze gingen direct akkoord.
Dan weet ik niet waarom ze me negeren
Maar met de kortingscode van @Cihanski kan ik eigenlijk ook al verder hoor. Thanks!
Bij Olfert niet, wel bij Uhrenlounge (ook Duits). Als je daar -14% aanhoudt is het vaak raak. Zoniet dan krijg je een tegenvoorstel.
ING rekeninghouders kunnen bij de ING Rentepuntenwinkel tegen inlevering van rentepunten en betaling van € 250 een voucher kopen met een waarde van € 500, te besteden bij aankoop van een horloge bij Schaap en Citroen (geldt niet voor pré-owned). Scheelt mooi € 250. Actie staat al geruime tijd in de Rentepuntenwinkel.