Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

AKT1DESCR0

Alstu :grin:

2 likes

Anderhalf jaar geleden daar een Oris Aquis 39,5 mm gekocht. Stond voor €1800 te koop, heb een voorstel gedaan voor €1500 en ze gingen direct akkoord.

Dan weet ik niet waarom ze me negeren :smiley:

Maar met de kortingscode van @Cihanski kan ik eigenlijk ook al verder hoor. Thanks!

1 like

Bij Olfert niet, wel bij Uhrenlounge (ook Duits). Als je daar -14% aanhoudt is het vaak raak. Zoniet dan krijg je een tegenvoorstel.

1 like

ING rekeninghouders kunnen bij de ING Rentepuntenwinkel tegen inlevering van rentepunten en betaling van € 250 een voucher kopen met een waarde van € 500, te besteden bij aankoop van een horloge bij Schaap en Citroen (geldt niet voor pré-owned). Scheelt mooi € 250. Actie staat al geruime tijd in de Rentepuntenwinkel.

3 likes
  • Deze cheque geldt uitsluitend voor horloges waarbij de merken Rolex, Cartier, Audemars Piguet, TISSOT en Schaap en Citroen Pre-owned & Vintage Watches zijn uitgesloten.
1 like

Tudor wel dus :wink:, iemand ervaring daarmee eigenlijk. Zag hem ook staan en ben wel in de markt voor een nieuwe tudor.

1 like

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/frederique-constant/frederique-constant-horological-smartwatch-fc-282as5b6-staal-blauw

1 like

Twee jaar geleden gebruikt gemaakt van de bon bij het aanschaffen van mijn Tudor bij S&C. Heb nu nog zo een bon liggen voor de FXD. Alleen nu nog hopen op een snelle levering, het is al maanden angstvallig stil rond de FXD.

1 like

Niet mijn ding. Misschien wel die van jou? Kast is 38mm en lekker bandjes swappen met 20mm lug width. Bieden vanaf 1 euro*.

image

*Dit bedrag is excl. € 5,00 administratiekosten en € 5,95 verzendkosten.

2 likes

Als je een bb58 zoekt. Wordt je afgewimpeld met een wachtlijst van minimaal 10 klanten. Ballentent

1 like

BB58 zijn regelmatig te koop hier voor 3k. Het is een beetje als autodelen die forum BB’s.

Wat zou je die nieuw willen kopen.

1 like

Jammer.

Gisteren in Roermond bij de Seiko winkel

10 likes

Die vijfjes linksboven zijn leuk!

4 likes

Zeker! Vorige week is er een gouden mee gegaan.:grinning_face_with_smiling_eyes:

Helaas heeft het Model met jubilee deze plaat. Anders had ik die meegenomen.

8 likes

Zo hallo, staat de nieuwe MM200 nu al in de outlet? Typisch hoor.

10 likes

Ik heb dat model met zilveren plaat cadeau gedaan aan mijn vriendin. Zij is er erg blij mee en de logo’s op de wijzerplaat zijn heel subtiel. 8/10 keer zie je niet eens echt, maar als ze doorkomen, vind ik het een erg cool effect dat juist extra dimensie geeft. Ik vind het ongelooflijk dat ze het voor die prijs kunnen leveren.

1 like

Het model klopt voor de rest echt helemaal, maar het zit gewoon tussen mijn oren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like