Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Omdat de url “heimdallrr.com” (dubbel r op het eind) maar de titel op de site is “heimdallr” (enkele r), plus er staat “Heimdallr official store”. Terwijl dat dus volgens heimdallrwatch.com dus niet zo is. Dat vind ik toch wel een stap verder dan zonder toestemming verkopen. Ik vraag me dan overigens ook af hoe ze dan aan voorraad komen, zal wel geen “echte” Heimdallr zijn? Uiterst dubieus…

Voor ik die link hier had gepost heb ik overigens zelf wel een bestelling geplaatst, ben benieuwd wat- en of er geleverd zal worden.

2 likes

Als de officiële website voor de site waarschuwt waar jij hebt besteld, zou ik hem annuleren & storneren indien mogelijk. Zo niet, direct na ontvangst retour.

Ook even een bijdrage doen hier. Op Valmano.nl krijg je een tientje korting als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief. Kortingscode is ook geldig in combinatie met andere kortingen. Zojuist dit horloge gekocht. De Citizen AW1640. Een Citizen gemaakt van Super titanium, eco-drive uurwerk en een Grand Seiko look. Dat allemaal voor €179 inclusief verzending:

10 likes

Bij Siebel in Bataviastad.

4 likes

Hele mooie aanbieding van Frederique Constant automaat met moonphase bij Gassan.

Ik heb ‘m binnen en ben er blij mee :star_struck:

25 likes

Die tonijn Seiko op rubber had ik meegebietst als ik in de buurt geweest was. Mits hij :ok_hand: was.

Model staat niet meer op de 2022 site van FC en is rosé goud. Daar zal het wel aan liggen, maar ik vind ‘m prachtig.

2 likes

Mooi horloge! Heeft zo’n ecodrive nou wel gewoon een tikkende secondewijzer of is hij ‘sweeping’ zoals een automaat?

1 like

Tikkende secondewijzer. Eco-drive is een solar Quartz uurwerk met een super lange gangreserve.

1 like

Dank, ik ga deze toch ook overwegen :slight_smile:

1 like

Is dit een goede aanbieding?

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/citizen/citizen-herenhorloge-sports-bm7108-81l voor 125,30 ?

Het lijkt me een mooi horloge.
Er zit een uurwerk in wat oplaadt door het licht en aangezien ik mijn horloges alleen in het weekend draagt weet ik niet of dat handig is.
Kan ik dat horloge doordeweeks dan niet in de kast laten liggen?

1 like

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/citizen/citizen-herenhorloge-sports-bm7108-81l-staal-zilver?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=local-ads&gclid=EAIaIQobChMI07e7trX29wIVbo9oCR1DWQu3EAQYASABEgIMOPD_BwE

Gewoon voor het raam zetten af en toe.

1 like

@Dirkwatch die kan je prima enkel in het weekend dragen. Het horloge heeft een gangreserve van 180 dagen, dus als die in het weekend veel licht vangt komt dat helemaal goed.

2 likes
7 likes

Zover ik weet, kunnen alle eco-drives 6 maanden zonder licht. In ieder geval de mijne.

3 likes

Volgens mij ook :+1:.
Ik heb 4 EcoDrive’s, in een box met glazen deksel, altijd goed.

2 likes

Erg goedkope Citizen

2 likes

Echt?
Je weet toch dat te meeste horloges van non authoriziation verkopers komen he. Moeten we die allemaal gaan terugsturen?
Wat een overdreven reactie zeg.

Ik denk dat je wat zaken door elkaar haalt.
Seiko’s kun je bijvoorbeeld overal kopen, gewoon met toestemming van Seiko.
Hier gaat het om een wederverkoper die middels een letterkunstje kopers op het verkeerde been zet. En waar de fabrikant ook voor waarschuwt.

Dus nu dacht ik inderdaad

1 like