Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Nou ja, dat is dan maar zo…Maar wel raar. Erg snel zwaar in de aanbieding.

1 like

image

SRPE57K1

In de ING Puntenwinkel…
149,00 euro

3 likes

image

In de ING Puntenwinkel …

199,00 Euro…

4 likes

Dit ziet er nog wel fris zomers uit.

Jammer natuurlijk. Maar het is wel een beetje een ramsj merk.

1 like

Seikohater?

1 like

Enkel een waarneming.

Mijn nieuwe net ontvangen, gaat in één streep retour. Niks voor mij😅

Over aanbiedingen gesproken:

SPEEDOGRAPH 1000 COLLECTION BLACK CERAMIC BEZEL - BLACK/BLUE CHECKERED DIAL STRAP - SPEEDOGRAPH 1000 SWISS AUTOMATIC COLLECTION (deepbluewatches.com)

199 dollar met Sellita sw 200 automaat.

In diverse uitvoeringen.

1 like

Komen nog wel:

FEDEX/UPS WORLDWIDE International (outside USA) $50

Plus invoerkosten bij. Totaal zal dan ongeveer net boven de €300 liggen. Ook niet verkeerd voor wat je krijgt btw.

1 like

Dat was/ben ik mij wel bewust, maar blijft mijns inziens dan nog een scherpe aanbieding met een Sellita automaat.

1 like

Ja dat zeker! Heb even meteen naar het formaat gekeken en dat is voor mijn polsen niet te doen helaas. 44mm en 15mm dik is te groot voor mij.

Ja, de deepblue’s zijn geen kleine jongens, ik heb er een die kan tot 4000 meter diep en weegt, meen ik, 250 gram. :slight_smile:

1 like

Wauw dat wordt dan zwemmen met zwembandjes om :joy:

1 like

Niet als je 4000 diep wil. Maar je kan je loodgordel wel thuis laten :joy:

6 likes

Denk dat je dan spontaan een waterhoofd krijgt als je zo diep gaat. :joy:

1 like

“namaak websites van namaak horloge”
Waar lees jij dat? Ik lees selling without authoriziation. (sic)

wel een hele scherpe prijs denk ik :slight_smile: 899,-

4 likes

Omdat de url “heimdallrr.com” (dubbel r op het eind) maar de titel op de site is “heimdallr” (enkele r), plus er staat “Heimdallr official store”. Terwijl dat dus volgens heimdallrwatch.com dus niet zo is. Dat vind ik toch wel een stap verder dan zonder toestemming verkopen. Ik vraag me dan overigens ook af hoe ze dan aan voorraad komen, zal wel geen “echte” Heimdallr zijn? Uiterst dubieus…

Voor ik die link hier had gepost heb ik overigens zelf wel een bestelling geplaatst, ben benieuwd wat- en of er geleverd zal worden.

2 likes

Als de officiële website voor de site waarschuwt waar jij hebt besteld, zou ik hem annuleren & storneren indien mogelijk. Zo niet, direct na ontvangst retour.