Iemand ergens nog een mooie aanbieding voor een Longines Spirit gezien? Gebruikt mag natuurlijk ook aangeboden wordenš
Eigenlijk ben ik gek met mān stapel horloges, die stuk voor stuk ook nog eens duurder zijn dan deze Casio. Afgezien van zendersturing heeft deze bijna alles wat je nodig hebt. Alarm, verlichting, 100m waterdicht, batterij die 10 jaar meegaat. Knap dat ze het daarvoor kunnen maken.
WoW, zoān Zulu time is niet te versmaden. Alleen die 5 sterren op de plaat is dan wel weer jammer.
Geen aanbieding maar wellicht iets ter overdenking???
āWe work jobs we hate, to buy things we donāt need, with money we donāt have, to impress people we donāt like.ā
Dat van die job is niet waar. En ik heb heus die vijfde horloge nodig hoor. Geldā¦tja altijd wel een beetje te weinig. En wat die anderen betreft, het is inderdaad zo dat de leden van HF.nl niet allemaal even aardig zijn.
Dus deels juist.
Prachtig horloge, precies wat ik zoek. Kan onder een overhemd en met de korte broek en badslippers.
Altherr.de heeft ook sale. W.o. Veel Fortis, Junghans, Oris, omega en zenith.
Serieuze kortingen tm 50%.
https://www.altherr.de/de/fortis-classic-cosmonauts-steel-automatik-chronograph-401-21-12 nog goedkoper dan bij Christ.
Bij https://www.watchnation.com/ (UK) geven ze 20% korting op o.a. Seiko en Hamilton als je de code VIP20 gebruikt. Ik heb zelf de nieuwe SPB313J1 besteld, ben erg benieuwd!
Komen daar geen importkosten ed. bij?
De prijzen zijn inclusief Nederlandse BTW en het invoerrecht op horloges kost volgens de belastingdienst 4.5% met vreemd genoeg een max van 80 eurocent. DHL zal vermoedelijk wel wat servicekosten rekenen voor de invoer maar alles bij elkaar is het een goede deal.
Heb je ervaring met deze website? Goede service/levering?
Altherr heeft een prima reputatie hoor. Hier kun je met een gerust hart kopen.
Is betrouwbaar.
Je kan onderhandelen.
Maar wees snel bij. Vaak online enkele op voorraad. De rest moet je ergens ophalen in een filiaal. Niet zo handig
Goede reputatie als Fortis dealer
Prima, bedankt! Zien er paar leuke dealtjes uit⦠Aan het twijfelen om voor zoān leuke Junghans te gaan!