Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Heb je ervaring met deze website? Goede service/levering?

Altherr heeft een prima reputatie hoor. Hier kun je met een gerust hart kopen.

2 likes

Mooi hoor ; https://www.altherr.de/de/hamilton-jazzmaster-auto-chrono-h32596141 €899

1 like

En 10% op modellen die al korting hadden, BONUS10

Is betrouwbaar.
Je kan onderhandelen.
Maar wees snel bij. Vaak online enkele op voorraad. De rest moet je ergens ophalen in een filiaal. Niet zo handig

1 like

Goede reputatie als Fortis dealer

1 like

Prima, bedankt! Zien er paar leuke dealtjes uit… Aan het twijfelen om voor zo’n leuke Junghans te gaan! :smile:

1 like

Werkt niet voor mij

De code VIP20 werkt nog steeds. Mijn horloge werd de dag nadat ik hem besteld had bezorgd en ik hoefde geen invoerrechten of afhandelingskosten oid te betalen aan DHL dus kan deze verkoper zeker aanraden.

2 likes

Ik vind het formaat (42mm) zo jammer. Ik heb een bescheiden pols— waarom niet 40mm gehouden zoals de Spirit? Super jammer.

Ben benieuwd of de seiko bevalt!
Mijn 317 is nog onderweg

Hij bevalt erg goed! Ik vind de combinatie van de wijzerplaat met de indices en wijzers erg goed werken. Ik heb geen hele grote polsen dus ik vind het formaat ook echt top.

1 like

https://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/casio-horloge-ae-1200wh-1cvef/ch-lucardi-130873.html?utm_campaign=Google+shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_term=&gclid=Cj0KCQjwtvqVBhCVARIsAFUxcRtn4ZZkLSJrc7bn3tbVoLPvxUUcWGRz23B8Dmz8_V6a8YAiU7qbtX4aAorREALw_wcB

Casio

Casio horloge AE-1200WH-1CVEF

https://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/casio-horloge-ae-1200whd-1avef/ch-lucardi-130874.html

2 likes

https://www.siebeljuweliers.nl/horloges/citizen/citizen-herenhorloge-bm7483-15x-leer-bruin?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=local-ads&gclid=EAIaIQobChMIk-PpiOja-AIVxu5RCh3AEwwYEAQYASABEgIphPD_BwE

3 likes

:point_up_2:

CITIZEN Herenhorloge bm7483-15x

Diameter 43 mm

Van € 159,00

Voor € 111,30

1 like

2 tientjes… Ik heb het gedaan… Weet niet precies waarom eigenlijk. :neutral_face:

Op z’n minst zijn het leuke weg-geef kadootjes. :grin:

1 like

V&D??? :rofl::rofl::rofl:

Ja dit is een zin HF

1 like

Als je een vrind in de UK hebt, is deze tritium speedy met verse service wel een mooie:

7 likes

Verschillende Illuminators:

1 like

4 likes