Ff een bedankje voor deze tip uit naam van een maat van mij, heeft de ML Aikon chrono met een korting van zo’n 1100e kunnen kopen

De legendarische Casio F-91w is in de aanbieding voor nog geen 16 euro inclusief verzending 
. Volgens sommige YouTubers zelfs “Godtier” genaamd plus je hebt geen last van overvallers die proberen je Casio van je pols te jatten. Obama scheen er ook eentje te hebben. Leuk voor de kids uiteraard ook.
is toch bijna 4 euro korting

Hee hee wie t kleine niet eert… als je bij de AD 4 euro te kort komt krijg je je Rolex, AP of Patek niet mee. Beter in je zak houden dus
.
Ja maar das geen f91-W
. Toch anders!
Sale bij Ha juweliers in Haren;
Dit zijn gewoon normale retail prijzen, die ‘1095’ wat zo’n combat Sub normaal kost volgens V&D is reinste onzin.
Het bekende liedje van… voor…
het gaat uiteindelijk om wat je betaalt en niet wat heeft het gekost.
Die zou mooi staan naast mijn 2 andere recrafts 
De mijne is vandaag bezorgd.
Welk heb je nog meer dan?
ik heb de SNKP23 en de SNKM97
De SNKM97 heeft hetzelfde afmetingen. Wel mooi indices in het groen. 
Als je die ooit kwijt wil kan je bij bij terecht.
Of we kunnen ook ruilen. Mijn SNKP27 voor je SNKM97.
Hebben we een groene en een blauwe Recraft.

ja maar ik heb nu ook al een blauwe en een groene 
Me too. Maar van verschillend
e types

