Werkt niet voor mij
De code VIP20 werkt nog steeds. Mijn horloge werd de dag nadat ik hem besteld had bezorgd en ik hoefde geen invoerrechten of afhandelingskosten oid te betalen aan DHL dus kan deze verkoper zeker aanraden.
Ik vind het formaat (42mm) zo jammer. Ik heb een bescheiden polsā waarom niet 40mm gehouden zoals de Spirit? Super jammer.
Ben benieuwd of de seiko bevalt!
Mijn 317 is nog onderweg
Hij bevalt erg goed! Ik vind de combinatie van de wijzerplaat met de indices en wijzers erg goed werken. Ik heb geen hele grote polsen dus ik vind het formaat ook echt top.
https://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/casio-horloge-ae-1200wh-1cvef/ch-lucardi-130873.html?utm_campaign=Google+shopping&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_term=&gclid=Cj0KCQjwtvqVBhCVARIsAFUxcRtn4ZZkLSJrc7bn3tbVoLPvxUUcWGRz23B8Dmz8_V6a8YAiU7qbtX4aAorREALw_wcB
Casio
Casio horloge AE-1200WH-1CVEF
CITIZEN Herenhorloge bm7483-15x
Diameter 43 mm
Van ⬠159,00
Voor ⬠111,30
2 tientjes⦠Ik heb het gedaan⦠Weet niet precies waarom eigenlijk.
Op zān minst zijn het leuke weg-geef kadootjes.
V&D???
Ja dit is een zin HF
Verschillende Illuminators:
Ff een bedankje voor deze tip uit naam van een maat van mij, heeft de ML Aikon chrono met een korting van zoān 1100e kunnen kopen
De legendarische Casio F-91w is in de aanbieding voor nog geen 16 euro inclusief verzending . Volgens sommige YouTubers zelfs āGodtierā genaamd plus je hebt geen last van overvallers die proberen je Casio van je pols te jatten. Obama scheen er ook eentje te hebben. Leuk voor de kids uiteraard ook.
is toch bijna 4 euro korting
Hee hee wie t kleine niet eert⦠als je bij de AD 4 euro te kort komt krijg je je Rolex, AP of Patek niet mee. Beter in je zak houden dus .
Ja maar das geen f91-W . Toch anders!