Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ff een bedankje voor deze tip uit naam van een maat van mij, heeft de ML Aikon chrono met een korting van zo’n 1100e kunnen kopen :ok_hand: :clap:

1 like

De legendarische Casio F-91w is in de aanbieding voor nog geen 16 euro inclusief verzending :sunglasses::+1:. Volgens sommige YouTubers zelfs “Godtier” genaamd plus je hebt geen last van overvallers die proberen je Casio van je pols te jatten. Obama scheen er ook eentje te hebben. Leuk voor de kids uiteraard ook.

5 likes

is toch bijna 4 euro korting :rofl: :rofl:

2 likes

Hee hee wie t kleine niet eert… als je bij de AD 4 euro te kort komt krijg je je Rolex, AP of Patek niet mee. Beter in je zak houden dus :wink:.

5 likes

Ja maar das geen f91-W :wink:. Toch anders!

2 likes

Nog 1 te koop:

Unser Angebot des Tages: Certina DS-1 Big Date Automatik nur 655 (uhrzeit.org)

2 likes

1 like

Sale bij Ha juweliers in Haren;

Dit zijn gewoon normale retail prijzen, die ‘1095’ wat zo’n combat Sub normaal kost volgens V&D is reinste onzin.


SNKN37

3 likes

Het bekende liedje van… voor…
het gaat uiteindelijk om wat je betaalt en niet wat heeft het gekost.

1 like

Die zou mooi staan naast mijn 2 andere recrafts :yum:

De mijne is vandaag bezorgd.
Welk heb je nog meer dan?

ik heb de SNKP23 en de SNKM97

1 like

De SNKM97 heeft hetzelfde afmetingen. Wel mooi indices in het groen. :+1:
Als je die ooit kwijt wil kan je bij bij terecht.

1 like

Of we kunnen ook ruilen. Mijn SNKP27 voor je SNKM97.
Hebben we een groene en een blauwe Recraft. :rofl: :+1:

1 like
2 likes

:rofl: ja maar ik heb nu ook al een blauwe en een groene :stuck_out_tongue:

Me too. Maar van verschillend :rofl:e types

1 like
2 likes