Dreski, Wil de 0,17 graag doneren.
Stuur je bankgegevens PM
Beter even wachten tot morgen/overmorgen dan is het prime day gaat er misschien nog wat extra vanaf
Bij deze prijs vraag ik het mij af, maar wie weet!
Dit kost ie al een hele tijd
Ahaha, meen je? Ik heb speciaal nog gegoogled om te checken of dit een goeie aanbieding is
Een gift voor een dame
Amazon prime vandaag
Prime deals van 12 juli
- Apple Watch Series 7 45‐mm inktblauw aluminium: van €459,- voor €396,-
Timex heeft momenteel 25% korting dagen op geselecteerde modellen (inclusief Timex Q Reissue) via https://www.timex.eu/browse/sale/mens-flash-sale/
Bedankt voor de tip, geen horloge gekocht maar wel een nieuwe speaker via prime deals
Zou je deze kunnen terugsturen, wanneer poorly aligned?
Online kan je alles terugsturen binnen 14 dagen behalve als het een opmaat product is. Al zou ik er geen gewoonte van maken je bezorgd ondernemers er veel extra werk en kosten mee.
Het is een Citizen en geen Seiko…
Dat kan zeker. Amazon is erg gemakkelijk met retour sturen. Het betreft een koop op afstand en geen product dat speciaal voor jou gemaakt is. Dus je hebt 14 dagen zichttermijn(de tijd om het product te bekijken/beoordelen) en eventueel terug te sturen Soms heb je zelfs nog langer.
Als een product niet naar wens is, dan ga je het toch niet houden om ondernemers “veel extra werk en kosten” te besparen?
Nou, ik heb het ook met Citizen meegemaakt dat de alignment niet goed was.
Als iets niet goed is is het niet goed dat lijkt me simpel. Maar zoals veel vrouwen tegenwoordig doen. Elk kledingstuk in 3 maten bestellen en 2 retourneren zorgt gewoon voor veel extra werk en kosten.
Meistersinger Metris Bronze
Zelf be ik er geen fan van, maar ik zag deze toevallig vanmiddag inde etalage bij juwelier Van de Kerkhof in Eindhoven. Kan ook online besteld worden blijkbaar. Afgeprijsd naar € 1.595,-. Voor de liefhebber?
Dit is toch niet echt ?