Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Dat kan zeker. Amazon is erg gemakkelijk met retour sturen. Het betreft een koop op afstand en geen product dat speciaal voor jou gemaakt is. Dus je hebt 14 dagen zichttermijn(de tijd om het product te bekijken/beoordelen) en eventueel terug te sturen :slight_smile: Soms heb je zelfs nog langer.

Als een product niet naar wens is, dan ga je het toch niet houden om ondernemers “veel extra werk en kosten” te besparen?

4 likes

Nou, ik heb het ook met Citizen meegemaakt dat de alignment niet goed was.

Als iets niet goed is is het niet goed dat lijkt me simpel. Maar zoals veel vrouwen tegenwoordig doen. Elk kledingstuk in 3 maten bestellen en 2 retourneren zorgt gewoon voor veel extra werk en kosten.

3 likes

Meistersinger Metris Bronze
Zelf be ik er geen fan van, maar ik zag deze toevallig vanmiddag inde etalage bij juwelier Van de Kerkhof in Eindhoven. Kan ook online besteld worden blijkbaar. Afgeprijsd naar € 1.595,-. Voor de liefhebber?

2 likes

Dit.

6 likes

Dit is toch niet echt ? :joy::joy:

3 likes

Hahaha hier is echt een visueel gehandicapte aan het werk geweest! :see_no_evil:

3 likes

Die grijze ring aan de buitenkant van de wijzerplaat, die de seconden aangeeft, staat scheef ten opzichte van de wijzerplaat zelf.

En ook de cijfers op de bezel lijken niet op de plek te staan waar ze horen. De 30 is niet perfect onderaan in het midden.

2 likes

Gewoon bezel 61 klikkies geven en alles is weer recht. Hij is wel heel.erg.

Een kennis van mij wilde deze Seiko kopen en stuurde foto’s door om mijn mening te vragen. Uit eindelijk heeft ze het horloge op mijn advies laten schieten. Retail 400 euro.

4 likes

Haha Stevie Wonder op de QC :grin:

Het is een automatisch horloge dus dat is redelijk normaal :wink:

1 like

Wiegand Bruss in Utrecht gaat er mee stoppen biedt oplopende korting deze zomer. Momenteel 30%.

Hij heeft nog enkele Seiko, Oriënt en Mondaine modellen liggen die misschien interessant voor iemand kunnen zijn. (Sorry, geen foto’s).

Wat opviel:

  • 2x Seiko 5
  • 2x Seiko kinetic
  • Tiental Seiko kwarts damesmodellen (best wel hele mooie ook)
  • Een aantal Oriënt dressers
  • Geen Mondaines met een minute stop zover ik zag.

Anyway, voor wie toevallig in de buurt is dus.

1 like

Dit is gewoon een echte Seiko. Perfect uitgelijnde zijn altijd neppers.

6 likes

Als je het zo stelt, dan ben ik het daar roerend mee eens.

1 like

Precies, de hommages kun je herkennen aan hun superieure afwerking, uitlijning en precisie.

4 likes

Poah, dit is ook wel een serieuze qc flater ja :rofl:

1 like

Voor een Seiko is dit de perfecte uitlijning toch? :sweat_smile:

1 like

Haha ja, zolang die maar werkt toch?

1 like

Dit is wel heel slecht. Blijkbaar hebben ze er allemaal niet meer zo’n zin in bij Seiko.