Hahaha hier is echt een visueel gehandicapte aan het werk geweest!
Die grijze ring aan de buitenkant van de wijzerplaat, die de seconden aangeeft, staat scheef ten opzichte van de wijzerplaat zelf.
En ook de cijfers op de bezel lijken niet op de plek te staan waar ze horen. De 30 is niet perfect onderaan in het midden.
Gewoon bezel 61 klikkies geven en alles is weer recht. Hij is wel heel.erg.
Een kennis van mij wilde deze Seiko kopen en stuurde foto’s door om mijn mening te vragen. Uit eindelijk heeft ze het horloge op mijn advies laten schieten. Retail 400 euro.
Haha Stevie Wonder op de QC
Het is een automatisch horloge dus dat is redelijk normaal
Wiegand Bruss in Utrecht gaat er mee stoppen biedt oplopende korting deze zomer. Momenteel 30%.
Hij heeft nog enkele Seiko, Oriënt en Mondaine modellen liggen die misschien interessant voor iemand kunnen zijn. (Sorry, geen foto’s).
Wat opviel:
- 2x Seiko 5
- 2x Seiko kinetic
- Tiental Seiko kwarts damesmodellen (best wel hele mooie ook)
- Een aantal Oriënt dressers
- Geen Mondaines met een minute stop zover ik zag.
Anyway, voor wie toevallig in de buurt is dus.
Dit is gewoon een echte Seiko. Perfect uitgelijnde zijn altijd neppers.
Als je het zo stelt, dan ben ik het daar roerend mee eens.
Precies, de hommages kun je herkennen aan hun superieure afwerking, uitlijning en precisie.
Poah, dit is ook wel een serieuze qc flater ja
Voor een Seiko is dit de perfecte uitlijning toch?
Haha ja, zolang die maar werkt toch?
Dit is wel heel slecht. Blijkbaar hebben ze er allemaal niet meer zo’n zin in bij Seiko.
Zag deze voorbijkomen…
1.090,00 € 1.250,00 € (12,8% gespart)
Aanvulling hierboven:
Met de code “AKT1DESCR0” krijg je bovenop de aanbieding 10% korting en als je met bank overschrijving betaald krijg je nog eens 2%.
Hele goede deal zo voor degene die er naar op zoek zijn! (ik niet hoor, printscreen als voorbeeld gemaakt)
Wel handig om de shop te vermelden!