Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Die in Eindhoven heb ik zojuist opgepikt!

Bedankt voor de tip @Nring :+1:

19 likes

Nice! Gefeliciteerd met de na.

1 like

Enkele certinas met 30% bij Versato in wijnegem shoppingcenter

5 likes

leuk hoe dat zo werkt

Leuke aanbieding, zullen wel snel weg zijn denk.

Seiko Prospex SPB143J1 - €807,88 (was €1250)

2 likes

Gek, bij mij staat er van euro 1250,- voor euro 961,38.

Edit: Ik heb het niet goed gelezen. Je krijgt er nog 10% korting bovenop.
Edit 2: Wacht, ik zie het al euro 807,88 is excl. BTW. incl. kortingscode. Het was ook te mooi om waar te zijn voor eentje met BTW.

1 like

Haha dat ja :wink: het is 961 en was een poosje terug 880.

Wat een leuke rubriek is dit toch!

:sunglasses:

1 like

https://www.amazon.nl/Seiko-Analoog-kwartshorloge-roestvrijstalen-SSC769P1/dp/B08DKYJY9B/ref=mp_s_a_1_1?crid=D6PRLXGJTYI1&keywords=SSC769P1&qid=1658011014&sprefix=%2Caps%2C55&sr=8-1

Seiko SSC769P1 zonne-horloge chronograaf heren uit stalen collectie Seiko Solar. Roestvrij stalen behuizing 41,4 mm diameter en 12,1 mm dikke zilverkleurige wijzerplaat met saffierglas en datumweergave. Lumibrite op wijzers en wijzers zonne-chronograaf uurwerk tot 60 minuten in stappen van 1/20 seconden nauwkeurigheid van meer of minder dan 15 seconden per maand. V176 kaliber stopfunctie secondewijzer overbelastingpreventie. Gangreserve ca. 6 maanden (bij volledig opladen). Geschroefde behuizingsbodem. Armband van staal met drievoudige vouwsluiting met drukknoopsluiting. 10 bar waterbestendigheid

3 likes

Is er toevallig iemand in de buurt van Den Haag die een Seiko aanbieding voor me zou kunnen en willen oppikken bij de Bijenkorf? Daar is ie nog op voorraad. Stuur dan even een berichtje :slight_smile:!

1 like

Kan nog (iets) goedkoper (als je bij de ING bent:)

Welkom in de ING winkel

En een mooi donkerrode kleur wijzerplaat.

4 likes

Niet echt een aanbieding maar mogelijk te krijgen als ‘koopje’

https://www.troostwijkauctions.com/nl/horlogebandje/03-42267-34755-8362244/

Heb heel veel ING punten liggen maar brrrr… wat een kleurstelling. Geef mij maar die panda :slight_smile:

Smaken verschillen.
:slight_smile:

1 like
2 likes
1 like

Ook een mooie deal hier

1 like

Zo, de listpijs voor dit horloge is wel aanzienlijk omhoog gegaan. Vorig jaar was dit model nog rond de 1700 euro als ik mij niet vergis. Prachtig horloge wel :slight_smile:

1 like