Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Haha dat ja :wink: het is 961 en was een poosje terug 880.

Wat een leuke rubriek is dit toch!

:sunglasses:

1 like

https://www.amazon.nl/Seiko-Analoog-kwartshorloge-roestvrijstalen-SSC769P1/dp/B08DKYJY9B/ref=mp_s_a_1_1?crid=D6PRLXGJTYI1&keywords=SSC769P1&qid=1658011014&sprefix=%2Caps%2C55&sr=8-1

Seiko SSC769P1 zonne-horloge chronograaf heren uit stalen collectie Seiko Solar. Roestvrij stalen behuizing 41,4 mm diameter en 12,1 mm dikke zilverkleurige wijzerplaat met saffierglas en datumweergave. Lumibrite op wijzers en wijzers zonne-chronograaf uurwerk tot 60 minuten in stappen van 1/20 seconden nauwkeurigheid van meer of minder dan 15 seconden per maand. V176 kaliber stopfunctie secondewijzer overbelastingpreventie. Gangreserve ca. 6 maanden (bij volledig opladen). Geschroefde behuizingsbodem. Armband van staal met drievoudige vouwsluiting met drukknoopsluiting. 10 bar waterbestendigheid

3 likes

Is er toevallig iemand in de buurt van Den Haag die een Seiko aanbieding voor me zou kunnen en willen oppikken bij de Bijenkorf? Daar is ie nog op voorraad. Stuur dan even een berichtje :slight_smile:!

1 like

Kan nog (iets) goedkoper (als je bij de ING bent:)

Welkom in de ING winkel

En een mooi donkerrode kleur wijzerplaat.

4 likes

Niet echt een aanbieding maar mogelijk te krijgen als ‘koopje’

https://www.troostwijkauctions.com/nl/horlogebandje/03-42267-34755-8362244/

Heb heel veel ING punten liggen maar brrrr… wat een kleurstelling. Geef mij maar die panda :slight_smile:

Smaken verschillen.
:slight_smile:

1 like
2 likes
1 like

Ook een mooie deal hier

1 like

Zo, de listpijs voor dit horloge is wel aanzienlijk omhoog gegaan. Vorig jaar was dit model nog rond de 1700 euro als ik mij niet vergis. Prachtig horloge wel :slight_smile:

1 like

Leuke aanbiedingen op horloges en bandjes, verder geen ervaring met de shop.

Azijn was weer in de aanbieding hier. İedereen is ook weer o zo serieus. Laat ik maar stoppen met typen voordat de flag brigade weer jankt. Zuurpruimen.

1 like

Wat een zwakke reactie zeg, je plaatst een nepper dat is niet toegestaan blijkbaar wordt dat gevlagd. Dan zou je ook kunnen zeggen goh was grappig bedoelt maar niet helemaal handig inderdaad, ik verwijder het gewoon. Maar nee dan zijn blijkbaar anderen zuur en iets van zelfreflectie is te lastig.

10 likes

Nou vlag ik niet snel maar je weet toch wel dat het niet de bedoeling is zoiets op het forum te posten? Heeft niets met zuur te maken. Gewoon niet doen!

1 like

Precies dit.

5 likes

#PlpforTl4

7 likes

Dat zou dan hetzelfde zijn als een uitkeringsfraudeur hoofd van het UWV maken, moeten we maar niet doen.

Beetje jammer van het formaat maar een leuk horloge voor een mooie prijs. Niet het nieuwe Swatchgroup GMT uurwerk maar dat zou voor €600 ook wat teveel gevraagd zijn.

6 likes