Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Leuke aanbiedingen op horloges en bandjes, verder geen ervaring met de shop.

Azijn was weer in de aanbieding hier. İedereen is ook weer o zo serieus. Laat ik maar stoppen met typen voordat de flag brigade weer jankt. Zuurpruimen.

1 like

Wat een zwakke reactie zeg, je plaatst een nepper dat is niet toegestaan blijkbaar wordt dat gevlagd. Dan zou je ook kunnen zeggen goh was grappig bedoelt maar niet helemaal handig inderdaad, ik verwijder het gewoon. Maar nee dan zijn blijkbaar anderen zuur en iets van zelfreflectie is te lastig.

10 likes

Nou vlag ik niet snel maar je weet toch wel dat het niet de bedoeling is zoiets op het forum te posten? Heeft niets met zuur te maken. Gewoon niet doen!

1 like

Precies dit.

5 likes

#PlpforTl4

7 likes

Dat zou dan hetzelfde zijn als een uitkeringsfraudeur hoofd van het UWV maken, moeten we maar niet doen.

Beetje jammer van het formaat maar een leuk horloge voor een mooie prijs. Niet het nieuwe Swatchgroup GMT uurwerk maar dat zou voor €600 ook wat teveel gevraagd zijn.

6 likes

Mooie complete set van Oris!

4 likes

Nog 1 op voorraad in Amsterdam. 70% korting.

7 likes

Hij ligt er nog hoor!

Erg lange lug to lug, enkele gebruikssporen en een saaie kast. Heb hem laten liggen

6 likes

Zet er een mooie leren band om en je hebt een gaaf horloge.

1 like

Ik zou hem erg graag willen hebben maar moet er vanuit Den Haag naar toe. Vrees dat als ik er straks ben hij er niet meer ligt…

1 like

Bedankt voor het delen!
Helaas 42mm, dat past naar mijn mening niet bij dit horloge. 38mm voor deze prijs? insta-buy! :heart_eyes:

Right eenmaal aangekomen werd hij voor mijn ogen verkocht :confused:

2 likes

Dat is balen, toch niet aan een HF lid toevallig?

1 like

Geen idee ben met de staart tussen de benen afgedropen

2 likes

Ah balen. Een eventuele volgende keer bellen dat ze hem apart leggen omdat je ernaar onderweg bent? Evengoed heb je daar nu niets aan.

Heb mezelf maar even zo getroost vandaag:

:see_no_evil::grin:

50 likes

Goede troost!!

1 like

Dit topic gaat over aanbiedingen, waar was hij in de aanbieding? :lying_face:

3 likes