Maurice Lacroix horloges in de uitverkoop bij juwelier Warnaar te Delft. 10 mins lopen vanaf Delft station.
Jammer dat ze dat niet online zetten.
Inderdaad jammer, anders had ik de link erop gezet ipv deze vage foto’s
Lilienthal geeft korting:
Gib bei der Bestellung den Code Limited25 ein und wir ziehen -25% vom Preis aller nicht-reduzierten Artikel im Shop ab!
Ja geinige horloges en aantrekkelijke code! Kan op het forum alleen helaas weinig ervaringen vinden. Het lijkt allemaal wel degelijk, maar het blijft een microbrand en voor het geld kantje genoeg moois halen. De meteoriet versie is wel echt heel tof!
Weinig microbrand meer aan. Ze maken meer dan menig microbrand. Is prima spul, degelijke kwartsuurwerken en voor hun automaten maken ze gebruik van Ronda uurwerken.
dat en ze hebben ook hele fijne, comfortabele, leren bandjes
Klopt als een zwerende vinger
Van Grinsven in Den bosch heeft veel oris modellen wo aquis in verschillende maten en kleuren met 20 Procent korting… ook verscheidene modellen van longines en hamilton met die korting.
48,-- EUR
Die Aikon chronograaf was voor 700 euro zeer welkom geweest in mijn collectie.
Er wordt vaak verwezen naar Herr Olfert, maar ook onze forum-beschikbaar-steller www.horloge.nl geeft 10% met code : horlogenl10
just sayin’
Zijn er eigenlijk ook prijsvergelijkers voor horloges? (Zoals bijvoorbeeld Tweakers pricewatch voor electronica)
Inderdaad zeg. Das een hele mooie. Jammer dat die banden geen fijnafstelling hebben maar misschien moet ik ze toch maar eens proberen.
Heb je een linkje, of code nodig? Zie de korting niet terug op de site
Wordt verrekend in de winkelmand zegt de nieuwsbrief.
Komen er nog invoerkosten overheen?