Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Mooie complete set van Oris!

4 likes

Nog 1 op voorraad in Amsterdam. 70% korting.

7 likes

Hij ligt er nog hoor!

Erg lange lug to lug, enkele gebruikssporen en een saaie kast. Heb hem laten liggen

6 likes

Zet er een mooie leren band om en je hebt een gaaf horloge.

1 like

Ik zou hem erg graag willen hebben maar moet er vanuit Den Haag naar toe. Vrees dat als ik er straks ben hij er niet meer ligt…

1 like

Bedankt voor het delen!
Helaas 42mm, dat past naar mijn mening niet bij dit horloge. 38mm voor deze prijs? insta-buy! :heart_eyes:

Right eenmaal aangekomen werd hij voor mijn ogen verkocht :confused:

2 likes

Dat is balen, toch niet aan een HF lid toevallig?

1 like

Geen idee ben met de staart tussen de benen afgedropen

2 likes

Ah balen. Een eventuele volgende keer bellen dat ze hem apart leggen omdat je ernaar onderweg bent? Evengoed heb je daar nu niets aan.

Heb mezelf maar even zo getroost vandaag:

:see_no_evil::grin:

50 likes

Goede troost!!

1 like

Dit topic gaat over aanbiedingen, waar was hij in de aanbieding? :lying_face:

3 likes

3 likes

Maurice Lacroix horloges in de uitverkoop bij juwelier Warnaar te Delft. 10 mins lopen vanaf Delft station.

7 likes

Jammer dat ze dat niet online zetten.

Inderdaad jammer, anders had ik de link erop gezet ipv deze vage foto’s

1 like

Lilienthal geeft korting:
Gib bei der Bestellung den Code Limited25 ein und wir ziehen -25% vom Preis aller nicht-reduzierten Artikel im Shop ab!

1 like

Ja geinige horloges en aantrekkelijke code! Kan op het forum alleen helaas weinig ervaringen vinden. Het lijkt allemaal wel degelijk, maar het blijft een microbrand en voor het geld kantje genoeg moois halen. De meteoriet versie is wel echt heel tof!

2 likes

Weinig microbrand meer aan. Ze maken meer dan menig microbrand. Is prima spul, degelijke kwartsuurwerken en voor hun automaten maken ze gebruik van Ronda uurwerken.

1 like