En nog eentje zie ik
Oeh die eerste laat me twijfelen. Scherpe prijs voor een nieuwe GS met 9F quartz, in 40 mm. Mooie kleurschikking en prachtige wijzersā¦
Maar 1 op voorraad
Snap ik! Sorry voor het wegnemen van je rustige zaterdagochtend
Nou inderdaad, maar het is je vergeven!
2 tot 4 weken levertijd kan bij Uhrinstinkt ook zomaar het dubbele worden. De modellen op voorraad zijn dan wel vaak interessant
Okay, dat wist ik niet. Opletten dat je daar niet instinkt dus
Maar die Aikon 39mm staat wel al een poos op de wishlist bij mij. Maar goed daar staan er nog wel een stuk of 10 opš Choices, choisesā¦
Hele mooie prijs.
Deze kastvorm is gewoon minder gewild.
Krijg op de website ook nog de melding dat je met de code grandseiko2021 10 procent korting krijgt op alle GS“en.
Maar gek genoeg toen ik dat uitprobeerde sprong de prijs van 1750 naar 2500 euro en kreeg ik daarover 10 procent korting. Dus moest ik 2250 euro afrekenen. Nu zie ik de actieprijs helemaal niet meer.
Jij wilde over die ā¬1.750 ook nog 10%?
Het was het proberen waard
Dan moet je even opnieuw op de link klikken. Die doet het nog gewoon (bij mij).
Dat beschrijft mijn probleem met GS zoān beetje⦠Voor een ābeetje meerā geld, krijg je ook gewoon steeds meer horloge. Dan wel een mooiere kastvorm, dan wel een automaat, weer een stapje hoger komt weer die kastvorm om de hoek kijken, daarna komt een Spring Drive.
Maar deze aanbieding is er toch wel één die mij aan het twijfelen brengt⦠Een upgrade vanaf hier is dan weer een groter verschil, met deze aanbieding!
Dilemmaāsā¦
Bedankt voor het delen.
Dit wordt een onrustige zaterdag vrees ik
Haha graag gedaan. Je bent de tweede hier die aangeeft interesse te hebben. Veel voorraad is er niet zie ikā¦
Nu 30% (450 euro) korting op de Yema Superman GMTās.
Ik heb inmiddels wel besloten dat ik hem laat lopen! Hij is nog steeds op voorraad.
Succes met de keuze @hendrikjandetuinman
Thnx dan kan ik nog ffe twijfelen
Dat is wel veel zeg, en dan nog wel op hun eigen website. Dan wordt je toch ook niet meer serieus genomen als merk. Verder wel een prachtig horloge, zonder GMT is mooieršš»
Ach de meeste merken geven deze korting wel hoor, zeker wanneer er geen dozenschuiver AD tussenzit.
Bovendien doen ze dit niet zo heel vaak, alleen wanneer het de allerlaatste van een bepaald model zijn.
Ik ook in meer of mindere mateā¦
Ik heb nog wel even telefonisch contact met ze gezocht, om te zien wat er in de huidige tijd mogelijk is qua ervaring/levering/passen.
Maar ik ben er toch wel redelijk van overtuigd dat het (nu) niet voor mij isā¦