Toch weer een aanbieding of 2 in dit topic.
Ik zie er toch wel 4 binnen een dag, waar ik door jouw reactie nog iets verder voor terug moet scrollen.
En dan ook nog langs een paar andere reacties op de aanbiedingen. Belachelijk, dat dat op een forum gebeurt hè…dat mensen reageren op zaken die gepost worden…
Heb je zelf nog een aanbieding te delen of ben je alleen van de statistieken (maar dan niet de beste)?
Moest verboden worden
Besteld? Wil er vandaag misschien iets bestellen en vraag me af hoe lang het duurt voordat het aankomt. Bij betaling met PayPal komen er neem ik aan geen extra (verzend-) kosten bij?
Besteld? Wil er vandaag misschien iets bestellen en vraag me af hoe lang het duurt voordat het aankomt. Bij betaling met PayPal komen er neem ik aan geen extra (verzend-) kosten bij?
Nee ikzelf niet, maar volgens mij zijn er genoeg anderen hier die prima ervaringen hebben met Olfert
Ook met Paypal komen er verzendkosten bij, in de checkout.
Aikon zeker aan te raden! Ik zou wel voor de 42mm gaan, hij valt niet zo groot en 39mm zit minder comfortabel door de fixed lugs (tenzij je erg kleine polsen hebt). 42mm ook makkelijker te vinden en tweedehands lekker betaalbaar. Wel een krassenmagneet overigens.
Edit: was een antwoord op @Rugter
16,5 cm.pols. Bij duikers wil ik best tot 42mm gaan maar iets meer dressy moet toch echt kleiner…
Bij vooruitbetaling via bankoverschrijving krijg je wel iets van 3% korting. Ik heb al enkele keren bij Olfert besteld; prima zaak en over het algemeen zeer snel geleverd.
Ahja dan snap ik hem wel. Glimmende breitling band heb ik ook gehad. Dat + mijn lompigheid Zorgde ervoor dat die snel vol zat hahah
Heb laatst ook bij olfert bestelt, er kwam geen verzendkosten bij.
Geen ervaring mee.
Krijg nou ti3ten: ik zit de hele dag te F5’en bij Uhrenlounge (let op: zonder streepje), niks te melden.
En ik zie jouw bericht, is het inderdaad een andere webshop.
Berlijn vs Dresden.
Bedankt voor de tip!
You’re welcome.
Dit horloge gaat binnenkort starten op Kickstarter.
Ik heb zelf de Batavi Kosmopoliet waar ik zeer over tevreden ben.
Er zijn ook nog andere kleuren
heeft een matige (lees: saaie) afwerking zo te zien. Had best wat meer polished-brushed variatie mogen hebben.