Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ah, top. Thnx! Ik had het recent gelezen, maar wist dat niet meer exact.

Dus 850 euro betalen is 1000 euro aan waarde. 150 euro korting.

Yes! :slight_smile:

1 like

En nog 2,5 of 3% cashback dus via cashbackxl. Als we dan toch stapelen!

Die verkopen ze nog wel steeds, ik loop er ook altijd even langs. Maar dat zijn dan externe verkopers binnen de Beijenkorf. Helaas staan die niet in het online assortiment van hen.

1 like

Aha, daarom. Duidelijk. Dank voor de toelichting :wink:

Goffer… Wie heeft die Frederique Constant van marktplaats gekocht?

2 likes

wie heeft de oris van de Bijenkorf… grmbl

3 likes

https://www.aramar.nl/nl/aramar-horloges/aramar-walrus-orange/a-776-38

Spring Sale. 100 eu korting.

1 like

Ik zei nog zo…

Op Amazon NL de zwarte Kamasu (voor €193) en de rode Kamasu (voor €199) te koop (en op voorraad).

Het is dat ik de rode al heb :drooling_face:

6 likes

Geen groene Kamasu in de aanbieding?

Nope, die is dan weer €229 op dit moment :crazy_face:

Een Citizen radio controlled solar van 39mm in diameter, 10mm dik, 20mm bandaanzet en saffier op stalen band die aardig wat goedkoper is dan hetzelfde model op leder :face_with_hand_over_mouth: (226 euries vs 260 euries op moment van schrijven.)

2 likes

Stop jij ook maar met gluren naar nieuw spul :smirk::joy:

2 likes

Alle Certina’s met 40% korting bij Caraat in Nieuwegein. :+1:

2 likes
1 like

Gisteren deze fijne lederen single pass ‘Nougat’ nato binnengekregen van Cheapestnatostraps.

Ze hebben een uitverkoop met flinke korting op een aantal lederen nato’s, i.v.m. de komst van nieuwe modellen.

Na aftrek van extra korting (15% korting met code WELCOMEBACK) en incl. verzendkosten en BTW was ik € 7,42 kwijt voor dit bandje i.p.v. de ca. € 15,- die je normaal betaalt.

Veel waar voor je geld wat mij betreft. Het is een eenvoudig bandje maar de afwerking is prima en het is soepel (echt) leer. Oh en hij was binnen 4 dagen binnen vanuit Zweden.

4 likes

Top! Gelijk 3 bandjes besteld. Dank je wel!

1 like