Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Stop jij ook maar met gluren naar nieuw spul :smirk::joy:

2 likes

Alle Certina’s met 40% korting bij Caraat in Nieuwegein. :+1:

2 likes
1 like

Gisteren deze fijne lederen single pass ‘Nougat’ nato binnengekregen van Cheapestnatostraps.

Ze hebben een uitverkoop met flinke korting op een aantal lederen nato’s, i.v.m. de komst van nieuwe modellen.

Na aftrek van extra korting (15% korting met code WELCOMEBACK) en incl. verzendkosten en BTW was ik € 7,42 kwijt voor dit bandje i.p.v. de ca. € 15,- die je normaal betaalt.

Veel waar voor je geld wat mij betreft. Het is een eenvoudig bandje maar de afwerking is prima en het is soepel (echt) leer. Oh en hij was binnen 4 dagen binnen vanuit Zweden.

4 likes

Top! Gelijk 3 bandjes besteld. Dank je wel!

1 like

Wow, dat is echt een aanbieding! Mooi zomer horloge :slight_smile:
Sellita SW200 + Saffier, horloge komt met Mesh band + Rubberband + Watchroll

2 likes

Limited edition 200 stuks per kleur.

3 likes

Een vet ontwerp maar wel een unit zeg. Voor de betere Schwarzenegger polsen met z’n 45mm kast en ruim 16mm dikte… Ik snap dat je die 500m waterdichtheid ergens vandaan moet halenaar hier heb je wel echte kolenscheppen voor nodig :stuck_out_tongue:

2 likes

Jaaaa, ook mooi! Wat vinden jullie van de dikte? Ik vind m wat aan de hoge kant :raising_hand_man:

Met 16.2mm wel brok staal aan je pols. :timer_clock:

1 like

https://www.lucardi.nl/nl-nl/product/70414/horloge-doos-6-vakken

Ik weet niet of € 22,99 echt scherp is, maar er zijn er op dit forum vandaag al 2 aangeboden voor € 30,-

1 daar van is al verkocht :wink::shushing_face::joy:

6 likes

Goede tip. Vraag me alleen af of de kussens niet wat smal zijn voor mijn duikers.

Staat overigens bij: stuur mij een email als deze op voorraad is…

Zeer smal. Meer geschikt voor dames horloges lijkt me. :timer_clock:

Kussens zijn inderdaad heel smal.

Ik vind dit wel een goeie aanbieding hoor:

Leuke Patek Philippe Nautilus XL 40th anniversary van nog net geen 5 ton

10 likes

ahh damn. Heb net vandaag een nieuw pak thee gehaald. Anders had ik genoeg geld over om deze te halen. Baleeeeen

8 likes

Pre-owned, gtfo, paupers :joy:
(Hi-la-rische post wel)

2 likes

Belachelijk, koop je een mooi :house: van :thinking:

2 likes

een weldenkend vermogend persoon rekent dat volgens mij niet af voor een nautilus, of mis ik een heel bijzonder detail?

1 like