Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Verdomme; lijkt tell sell wel :kissing_heart: wat ben je toch een topper Metin

1 like

Deze is ook top lijkt me. Op HF gaan ze soms tweedehands voor meer.

8 likes

Jammer genoeg is die 20% weg, als je daadwerkelijk verder gaat met de bestelling… was ook te mooi om waar te zijn!

1 like

Lijkt hier gewoon te werken op de Seiko SPB117J.
Met nieuw account en eerste bestelling !

3 likes

Super dat het bij jou gelukt is! Wellicht hebben ze een
aanpassing gedaan op de verschillende modellen.

1 like

Hier ook gelukt. :+1:

4 likes

Typisch, op mijn telefoon pakte de extra 20% niet bij het doorlopen van de betaling, op de computer wel…

Heeft te maken met instellingen en type browser. Pc en tablet doen het wel. :+1:

1 like

Dit is denk ik wel een mooie aanbieding voor een special edition Seiko:

Casio G-Shock DW-5600BBMA-1ER € 54,90 incl. verzenden

Dit ; https://horlogeoutlet.nl/a-57560709/casio-g-shock/casio-g-shock-origin-mirror-horloge-dw-5600bbma-1er-43mm/

Bestelling zo 04/04 en vandaag net binnen 8/04
Perfect en volgens de verwachtingen :ok_hand:

17 likes

Op de schaap citroen website

3 likes

Bij mij loopt Valmano telkens vast in het bestelproces: ‘Nadat u een leveringsoptie heeft gekozen, kunt u uw betaalmethode specificeren.’ Alleen de rest van het scherm is dan blanco, dus ik kan niets kiezen/selecteren? Iemand tips?

Probeer met een ander browser ,tablet ,of pc. Via de phone soms vast loper.
:+1:

Chrome, internet explorer, Safari en zelfs Microsoft Edge al geprobeerd (ook telefoon). Overal hetzelfde probleem, en bij alle horloges. Snap er niks van

Soms wil het wel helpen om de cache van de browser te legen. :eyes:

2 likes

Het schijnt dat op een Apple-apparaat hogere prijzen worden weergegeven dan op apparaten met een ander OS. Misschien is dat het geval?!

Hier niet, prijs was zoals in een vorige post stond. Besteld op een iPhone met de safari browser, adblocker actief en achter een VPN. :stuck_out_tongue:

1 like

Maar dan kunnen zij nog steeds zien met welk OS je werkt. Maar goed, fijn dat dit eigenlijk niet van toepassing is.

Maar wacht, er is meer! Met code spring20 kost hij nog maar 454,23 euro incl. verzenden :ok_hand:

Thx…Kon hem niet weerstaan voor die prijs…

1 like