Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik las dat het replica’s waren. Heb je al betaald?

3 likes

ja

1 like

echt…??

1 like

Grapje. Veel plezier met je NA straks :sunglasses:

34 likes

Haha er schrok er 1 zich de tering :rofl::rofl::rofl::rofl:

9 likes

AAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh…!!! :rofl:

7 likes

Ja echt, geen replica maar namaak.
Je kreeg bijna een hartverlamming.
:rofl: :eyes: :rofl:

1 like

#ditkantochniet :sweat_smile::sweat_smile:

Beetje patina in zijn ondergoed zo op de donderdagavond :ok_hand:

28 likes

:rofl::rofl::rofl:

https://www.thelittlegreenbag.nl/g-shock/

Veel G-shocks afgeprijsd, zoals de GA-2100 (casioak) modellen voor 80,59 euro (gratis verzenden) op 10 april zelfs een euro goedkoper met code GLAM21 :crazy_face:

1 like


Het kan nog een beetje goedkoper.:rofl:

Diverse horloges waaronder Tissot, Certina en Hamilton met 20% korting op de Bijenkorf website. Onder andere de Tissot Gentleman Powermatic 80 en de Certina PH200M nieuw model!

8 likes

Bedankt voor de tip! Zojuist de laatste Hamilton Field voor 356,- uit de webshop gevist. :ok_hand:

8 likes

Graag gedaan, ik had de Hamilton ook gezien maar heb me in kunnen houden. Veel plezier alvast met jouw nieuwe!

1 like

En bedankt hè… Al een hele tijd een Certina op het oog en dan zie ik hem ineens met 20% korting. Nu laat die mij dus al de hele avond niet meer los… :exploding_head:

Net nog even gekeken, maar die 20% zit er niet meer op. Gelukkig, dan kan ik mij weer op mijn oude standpunt houden waarom ik hem niet zal kopen :thinking:

2 likes

Inmiddels uitverkocht. Maar leuke prijzen op die site met de 20% extra korting. Seiko 5 sports heb je dan al voor 165 euro. Die panda chrono is ook wel geinig evenals die turtles.

Maar mij werd verteld dat juweliers verlies leiden met zulke kortingen :scream: :innocent:

1 like

Haha, ik had precies hetzelfde met de Certina DS PH200M met ceramische Lunetten maar heb me ook in kunnen houden. Welk model had jij gezien? :grinning:

2 likes

Mij gaat het om de DS Action Diver Titanium Horloge C0324074408100
oftewel deze:

Ik heb hem al eens omgeslagen in een fysieke Bijenkorf en ben er op zich wel van gecharmeerd.
Alleen, de belemmering is om €1.000 te betalen voor een Certina. Dat is gevoelsmatig, want ik kan het nergens op baseren.
Met die 20% korting kwam het toch wel heel dichtbij acceptabel… Dus toen ik in de vroege nacht keek, wilde ik hem eigenlijk bestellen met de 100-dagen-zichtperiode in het achterhoofd (ik had de voorwaarden er net voor doorgenomen). Alleen, zoals gezegd, was de korting er toen niet meer.

3 likes

Ook al even gemeld in het rubbere bandjes topic. Bij Barton watch bands kun je nu 25% korting krijgen met de code ‘SAVE25’!

2 likes