Pas het wel even aan rustig 
Deze 2 bij de seiko verdeler (juwelier moortgat) met 10% korting ( meer is mogelijk, als je binnen gaat
)
Heeft Moortgat een webshop dan? Nope. De tweede Seiko komt helegaar niet voor bij Moortgat?
Nee zij hebben geen webshop. Maar staat wel aangegeven 10% korting op hun site. En zeker wel want heb beide modellen gisteren gepast bij hun 
Wat is de code daarvan, want die zie ik nergens 
Edit: zie het al, hele gedoe via insta. Laat maar
Hommagemodel Invicta Pro Diver
Een sur309p1, sarb-vibes met saffier voor 155 eurootjes. Quartz weliswaar. Toch scherp.
-20% en -30% bij Timex
Neem beter van Timex EU.
Ik vind deze wel geinig, helaas geen aanbieding .
Geen aanbieding, wel een erg goede vraagprijs:
Direct de vraagprijs bieden en genieten maar
Dat geld zijn deze modellen zeker wel waard. Heb je ook gelijk een wat minder standaard model met zilveren wijzerplaat.
Niet je eigen horloge toevallig?
Als de vraagprijs echt zo goed is, zou hij inmiddels wel verkocht zijn lijkt me.
Haha, nee.
Ik heb een zwarte met stalen band voor dezelfde prijs gescoord, ook via MP.
Laat ik het zo zeggen; voor 250,- zie je ze niet vaak voorbij komen. Daarnaast ben ik er zelf zeker van dat deze dingen dusdanig robuust zijn dat er met zo’n horloge voor dat geld weinig mis kan gaan.
Maar goed, iedereen is vrij er een eigen mening over te hebben. Ik voelde mij gewoon verplicht deze even uit te lichten. 
Hij kan beginnen met betere foto’s, de dial is totaal niet goed op beeld gebracht. Modelnummer vermelden zou ook leuk zijn.
https://vipoutlet.live/nl/winkel/?swoof=1&product_cat=watches
Staan op het moment een paar Tag Heuers met 30% korting









