Geldig tot vanmiddag 15.00 uur!
Je had ook gewoon kunnen zeggen welke retailer en niet erbij vermelden dat het bij je om de hoek zit. Dan hadden we nu geweten waar in plaats van dat het cryptisch omschreven is, en niemand had geweten dat je een Belg bent. Win-win
Pas het wel even aan rustig
Deze 2 bij de seiko verdeler (juwelier moortgat) met 10% korting ( meer is mogelijk, als je binnen gaat )
Heeft Moortgat een webshop dan? Nope. De tweede Seiko komt helegaar niet voor bij Moortgat?
Nee zij hebben geen webshop. Maar staat wel aangegeven 10% korting op hun site. En zeker wel want heb beide modellen gisteren gepast bij hun
Wat is de code daarvan, want die zie ik nergens
Edit: zie het al, hele gedoe via insta. Laat maar
60 dagen bedenktijd.
Is dat 60 dagen vóór ik beslis zo’n vest in huis te halen of 60 dagen nadat ik 't ontvangen heb…?
[en mocht je geen geld voor een bijpassende gouden Rolex hebben, dan past die RW Parsifal (hierboven) er ook best wel leuk bij, toch?]
Hommagemodel Invicta Pro Diver
Een sur309p1, sarb-vibes met saffier voor 155 eurootjes. Quartz weliswaar. Toch scherp.
-20% en -30% bij Timex
Neem beter van Timex EU.
Ik vind deze wel geinig, helaas geen aanbieding .
Geen aanbieding, wel een erg goede vraagprijs:
Direct de vraagprijs bieden en genieten maar Dat geld zijn deze modellen zeker wel waard. Heb je ook gelijk een wat minder standaard model met zilveren wijzerplaat.