Ik kwam deze zojuist tegen. Een nette prijs voor mooi (smaak uiteraard) horloge.
Een Oriënt RA-AA0002L19B. Mechanisch uurwerk, 42mm, op staal, blauw.
Prijs: €187,51
Ik kwam deze zojuist tegen. Een nette prijs voor mooi (smaak uiteraard) horloge.
Een Oriënt RA-AA0002L19B. Mechanisch uurwerk, 42mm, op staal, blauw.
Prijs: €187,51
De Presage Zen bij een leuke stand van de dollar.
En de Flightmaster is er ook weer voor €163,- en wat verzend en import ellende.
Ik vind deze er leuk uit zien, zo’n groene Gshock staat al, enige tijd op mijn wensenlijst. Is dit dezelfde als onderstaande? De ene heeft ‘er’ in het type staan en de ander niet, maar ik zie geen verschillen.
Ook niet op de site van Gshock zelf
Thnx weer wat geleerd
Bij Schaap & Citroen zijn Rado horloges in de aanbieding met 40% korting.
De link geeft 30% korting aan, bij de horloges staat echter 40% korting.
Voor de Oris liefhebbers…
Watch2day heeft volgens mij best een goede aanbieding voor een Seiko Arnie. https://watch2day.nl/deal/seiko-snj028p1-arnie-heren-horloge-quartz-48mm
Het lijkt wel of dit model een rosé gouden bezel heeft.
Ze hebben ook een fijn geprijsde seiko Astron SSH003J
https://www.vd.nl/zoeken/?search-button=&q=Astron&lang=nl_NL
Let wel: verkoper bij V&D is ‘Magazijn 1811’ die ben ik ook wel eens tegen gekomen bij bol. Daarbij stond expliciet in de aanvullende voorwaarden dat Longines horloges worden verkocht zónder garantiecertificaat en dat garantie rechtstreeks bij hun geclaimd moet worden. Voor mij was dat toen de reden om niet toe te slaan 
Gewoon wachten tot @Cal219 weer een mooie Astron koopt en het daarna voor een mooie prijs weer verkoopt. 


Dat is wel bijzonder inderdaad. De versie met gouden bezel is de SBEQ005 ‘Eperor’, volgens watch2day gaat hem om de SNJ028, de gewone.
Yup, is de rosé variant.