Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Ik kwam deze zojuist tegen. Een nette prijs voor mooi (smaak uiteraard) horloge.

https://www.amazon.nl/Orient-volwassenen-automatisch-roestvrij-RA-AA0002L19B/dp/B07JGNBY7Q/?tag=nlpep-21

Een Oriënt RA-AA0002L19B. Mechanisch uurwerk, 42mm, op staal, blauw.

Prijs: €187,51

3 likes

https://m.nl.aliexpress.com/item/1005001587051618.html?srcSns=sns_WhatsApp&spreadType=socialShare&bizType=ProductDetail&social_params=60004311200&tt=MG&aff_platform=default&sk=_BPULXy&aff_trace_key=827ecce50bbc458bbd036e6e218b24f7-1608628787083-07903-_BPULXy&shareId=60004311200&businessType=ProductDetail&platform=AE&terminal_id=49f4f178218d49fcb24a460e17ddb0db

Schermafbeelding 2020-12-22 om 10.24.45

2 likes

De Presage Zen bij een leuke stand van de dollar.

En de Flightmaster is er ook weer voor €163,- en wat verzend en import ellende.



SALE30 geeft nog extra korting en komt uit op een mooie totaalprijs
3 likes

Ik vind deze er leuk uit zien, zo’n groene Gshock staat al, enige tijd op mijn wensenlijst. Is dit dezelfde als onderstaande? De ene heeft ‘er’ in het type staan en de ander niet, maar ik zie geen verschillen.

https://www.eglobalcentralnl.com/casio-g-shock-digital-watch-dw-5610su-3-groen.html?gclid=CjwKCAiA25v_BRBNEiwAZb4-ZZvRVSdzfob4QSCKFVGy7_gGqCm_aTPIy74_zwsrlDsDPcPcdj8iSBoCf38QAvD_BwE

Ook niet op de site van Gshock zelf

ER Staat voor Europa


2 likes

Thnx weer wat geleerd

1 like

Bij Schaap & Citroen zijn Rado horloges in de aanbieding met 40% korting.

De link geeft 30% korting aan, bij de horloges staat echter 40% korting.

3 likes

Voor de Oris liefhebbers…

4 likes

https://www.vd.nl/zoeken/?search-button=&q=longines&lang=nl_NL

Watch2day heeft volgens mij best een goede aanbieding voor een Seiko Arnie. https://watch2day.nl/deal/seiko-snj028p1-arnie-heren-horloge-quartz-48mm

Het lijkt wel of dit model een rosé gouden bezel heeft.

1 like

:+1:Ze hebben ook een fijn geprijsde seiko Astron SSH003J
https://www.vd.nl/zoeken/?search-button=&q=Astron&lang=nl_NL

Let wel: verkoper bij V&D is ‘Magazijn 1811’ die ben ik ook wel eens tegen gekomen bij bol. Daarbij stond expliciet in de aanvullende voorwaarden dat Longines horloges worden verkocht zónder garantiecertificaat en dat garantie rechtstreeks bij hun geclaimd moet worden. Voor mij was dat toen de reden om niet toe te slaan :wink:

2 likes

Gewoon wachten tot @Cal219 weer een mooie Astron koopt en het daarna voor een mooie prijs weer verkoopt. :sunglasses:

3 likes

:joy::joy:

1 like

Dat is wel bijzonder inderdaad. De versie met gouden bezel is de SBEQ005 ‘Eperor’, volgens watch2day gaat hem om de SNJ028, de gewone.

Het kostte al geen drol… Nu nog minder dan dat:

Yup, is de rosé variant.

1 like