Dat is wel bijzonder inderdaad. De versie met gouden bezel is de SBEQ005 ‘Eperor’, volgens watch2day gaat hem om de SNJ028, de gewone.
Yup, is de rosé variant.
Had je de zilveren versie verwacht? Vind ‘m zo ook wel mooi.
Nee dat niet, ik ken de typenummers wel, maar ik twijfelde wel of ik liever deze of de 025 zou nemen (die ze dus niet in de aanbieding hebben).
Deze gaat in mijn mandje…
https://www.bol.com/nl/p/seiko-solar-sne363p1-heren-horloge-43-mm/9200000045679960?referrer=socialshare_pdp_androidapp
@Snader dat heb ik gezien maar mocht er iets mis zijn dan ben ik beter af bij Bol.com.
Maar bedankt voor je reactie! Het scheelt best veel.
Ok, ik vond het verschil inderdaad wel de moeite van het delen waard. Bij Amazon overigens nog nooit problemen gehad met iets retourneren. Garantie heb ik verder geen ervaring mee bij Amazon.
Zal ik het eens bij Amazon proberen dan…
Het verschil is wel de moeite waard @Snader en @Leo en ik heb hem nog niet besteld.
Zo is het veel horloge voor weinig!
Enige waar meestal op let is of het door Amazon zelf verkocht/verzonden wordt. Maar dat geldt ook voor bol.com.
Ik zal het eens proberen @Herman-Jr
Nu ben ik door Amazon aan het bladeren en dan zie ik weer zoveel moois voorbij komen.
Misschien dat het deze wordt
Verzonden en verkocht door Amazon @Snader
Eigenlijk wel, de versie met gouden bezel is echt veel duurder bij andere aanbieders, rond de €600 of $600 maar daar komen dan nog BTW en import kosten bij. Moet me echt inhouden hem niet te bestellen
Belachelijk duur. Je kunt ze beter in Singapore kopen.
Eens. Louter goede ervaringen.
Voor de liefhebbers van Frederique Constant:
Mooi model met -40% korting, da’s al eens de moeite