Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Een Aquis 39,5 op rubber en staal

De kortingscode ‘weihnachten’ haalt er nog 10% vanaf :shushing_face:

1 like

Oh, met code ‘newyear’ slechts 8%.
Misschien toch maar eens een Aquis kopen dan.
Ben al langer deze matte kleinere variant aan het overwegen.

Christopher Ward heeft wederom uitverkoop.

Met dit keer ook wat nieuwere modellen. :ok_hand:

https://www.christopherward.com/sale?vip&utm_campaign=237562_WK41-%20Sale%20email%201%20-%20EU&utm_medium=email&utm_source=Christopher%20Ward%20Limited&dm_i=5P8Z,53AY,HCR5A,LK3M,1

1 like

Maar nu, incl Brexit een stuk duurder?

2 likes

https://www.christopherward.com/sale/c5-malvern-595/S05-39H3H3-S00W1-OC.html

Zo heb je €360,- toch wel een hele mooie en ultradunne mechanische dresswatch.

1 like

Wat @ElChueco zegt: je zult er nu toch ‘gewoon’ 30 procent bij moeten tellen?

2 likes

Zo’n vaart zal het niet lopen hé… CW moet nu zonder Britse BTW aan ons verkopen, en dan komt er NL of BE BTW bij via de import. In principe is enkel het verschil tussen de Britse en NL of BE btw ‘extra’

:wink:

Voor vintage zijn we dik gekl**t natuurlijk @Santa_Sangre

1 like

Tip…

1 like

Deze is wel nice zo zeg

1 like

Ja, CW ‘moet’ dat, maar gooi 'm maar eens in je boodschappenmandje. Ik zie nog maar weinig Britse online zaken die daarop zijn ingericht helaas. Daarnaast rekent de douane in principe nog steeds inklaringskosten etc. volgens mij.

Zeker, maar dan kan je bedrag van Britse betaalde BTW bij de overheid terugvorderen. Wel een gedoe. CW moet gewoon exportprijzen (exclusief Britse BTW) hanteren en die vermelden op de site. Ze zijn duidelijk niet Brexit ready.

1 like

Ja, maar die papiermolen sla ik even over als je het niet erg vindt. :wink:

Dat zei ik dus. Ik zie een paar online winkels die het al wel doen, maar het overgrote deel jammer genoeg niet. En zoals je zegt: een particuliere (vintage) aankoop in het VK is gewoon geen haalbare kaart meer.

Tsja, wat is “nearly new” he :grin:

Misschien heeft het een met het ander te maken. Zulke extreme kortingen op recente modellen heb ik niet eerder gezien bij CW.

2 likes

Zou zo maar kunnen…

Goed punt. Ik denk zeker dat het met elkaar te maken heeft.

Het zijn bijna allemaal “nearly new” exemplaren. Teruggestuurde exemplaren dus. :sunglasses:

Zoals je ziet is bij die de knop al uitgegrijsd; is al op. :innocent:

3 likes