Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Dit vind ik nou goede service!

Prettig dat ze het controleren voor transport, en transparant en netjes gecommuniceerd.

Vertraging is zuur. Maar besef dat dit gewoon uitstekende klantenservice is :+1:

1 like

Gok dat het toch iets anders ligt :blush:

3 likes

Liegen tegen je klanten is goede service?

Gewoon vertellen dat je er per abuis meer verkocht hebt dan je op voorraad had en op een nalevering zit te wachten is ook gewoon een optie. Is waarschijnlijk óók niet waar maar dat van die beschadiging is dus al een leugen gebleken.

2 likes

:point_up_2:Dit dus :grimacing:

1 like

Ik geloof het verhaal nu ook niet meer helemaal idd.

Ik ken het hele verhaal blijkbaar niet. Als dit een doorzichtig smoesje is dan ligt het anders ja.

Een webshop die een defect netjes communiceert en de verwachting bijstelt is voor mij wel teken van goede service.

2 likes

Ik wacht het rustig af, ben benieuwd of ik een nieuwe exemplaar ontvang. Zo niet, dan gaat het ook direct weer retour.

Blijkbaar is dit een standaardmail :upside_down_face::rofl:

2 likes

Als het geen AD is, is de garantiekaart niets waard. Dan heb je alleen garantie bij de verkoper.

Ik heb exact dezelfde mail gekregen :wink:

1 like

Bij Koelink in Enschede (tegenwoordig ook met webshop)

1 like

Doe maar een blauw/witte Speedmaster Snoopy met 10% :joy:

1 like

Ik heb zo’n gevoel dat die pas leverbaar wordt na het aflopen van deze aanbieding :joy:

1 like

Idd of zou het ook al gelden voor de €1000 aanbetaling? :rofl:

Heb jij moeten aanbetalen dan? Ik sta zonder op de lijst…

1 like

Heb ik niet gedaan maar Noortje wilde 1k hebben als aanbetaling.

1 like

Hmmm ik heb toen niet met Noortje gesproken. Ben op de lijst gezet en er is nooit gesproken over een aanbetaling. Maar groot gelijk, zou ik ook niet doen.

1 like

Misschien ff checken of je er wel op staat. Misschien krijgen betalenden voorrang.

2 likes

:joy::joy::joy::joy::joy::joy: Wat een gedrochte

Een Nederlandse winkel is per EU volgens mij gewoon verplicht 2 jaar garantie te geven. Daar zou ik me niet heel erg druk over maken als het gewoon een goeie winkel is.