Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Iets met dubbeltje en eerste rang, dus risico van het vak.

Heb de mijne ook nog niet :kissing_closed_eyes:

1 like

Tussen een slechte recensie en de conclusie dat het oplichters betreft kan je nog een aantal stadsbussen parkeren.

Krijg wel net een reactie op mijn mailtje van ze:

Beste klant,
Dank u voor uw bericht.
Een goede klantenservice is erg belangrijk voor ons. Wij betreuren het des te meer dat wij u niet op bevredigende wijze van dienst konden zijn, overeenkomstig uw verwachtingen.
Na controle van uw aanvraag kunnen wij u meedelen dat uw bestelling vandaag ons magazijn zal verlaten.
Wij willen ons nogmaals verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak.
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

2 likes

Netjes Chapeau. :+1:

Heb juist een Citizen gekocht bij Valmano, geen probleem, op 4 dagen thuis, nieuw en niet gedragen
Ze kunnen wel de doos makelijk open doen om de horloge te controleren, deze is niet geseald, maar ik vind dat niet verkeerd om zeker een goed en juist artikel te krijgen

5 likes

Maar de fabrieksgarantie vervalt bij een Seiko in ieder geval als je de Seiko niet bij een AD hebt gekocht.

Ook een Citizen bij Valmano gekocht van de week was binnen 4 dagen in huis.

Verliep prima.

6 likes

Best Secret heeft altijd wel aardig wat spul in de aanbieding. Altijd wel een selectie Frederique Constant, MontBlanc, Maurice Lacroix en Emporio Armani (plus nog veel spul in het lagere prijssegment). Enkele voorbeelden:

Je hebt wel een code nodig om lid te worden. Mocht je die willen moet je me maar een bericht sturen (ik heb genoeg codes).

2 likes

Via https://watchesulike.com/en/ onlangs een gesp van FC besteld. €12 + €12 verzendkosten. Overal zijn die krengen achterlijk duur, dus was verbaasd dat deze hier voor een “gewone” prijs te koop zijn. Zojuist ontvangen en alles ziet er netjes uit (komt binnen enkele dagen uit Frankrijk).

1 like

Hoog wannabe Patek en Breguet gehalte als je het mij vraagt…

Niet helemaal waar.

Wettelijke garantie: recht op goed product
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product. Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld. Er is geen wettelijke garantietermijn in Nederland. Dit is omdat het ene product langer mee gaat dan het andere.

1 like

Die 2 jaar is toch minimaal? En voor andere dingen langer?

Ik hoef ze ook niet, maar als iemand hier het wel mooi vindt kan-ie via deze weg een leuke prijs krijgen. Just sayin’ :smile:

Zo staat het in de wet ja. Alleen jij weet ook dat dit in de praktijk gewoon neerkomt op 2 jaar. Langer op de wasmachine ga je gewoon niet krijgen. Sommige fabrikanten doet het tegenwoordig trouwens netjes met 5 jaar zo’n beetje.

Noortje?
https://www.tubantia.nl/enschede/duitse-les-voor-winkelpersoneel-in-enschede-perfect-duits-liever-niet~a3ef1e02/

1 like

Alles hangt af van de redelijk te verwachten levensduur, maar die wettelijke regeling van 2 jaar is door Nederland niet geratificeerd.

Dat is het verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. :grimacing:

1 like

Welk model is dit?

1 like

Dat is de AV0080-88E.

Jawohl :blush:

1 like

SPB143 voor 933 euro, gebruikt zie je ze soms duurder :face_with_hand_over_mouth:
Code : Blackweek

17 likes

http://sports-fashion-nl-nl.forum.ibood.com/products/425940-210418/bmw-8001-horloge-heren/

Voor de BMW liefhebber.