Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

http://sports-fashion-nl-nl.forum.ibood.com/products/425940-210418/bmw-8001-horloge-heren/

Voor de BMW liefhebber.

Ik ben BMW liefhebber, maar ik zie naast het logootje geen enkele link of overeenkomst met dat horloge.

1 like

Haha. Ja daarom schreef ik niet ‘voor de horlogeliefhebber’ :slightly_smiling_face:
Zal in licentie gemaakt zijn.

1 like

Verhaal is nog niet rond…

Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Volgens mij gaat dit topic over online aanbiedingen en niet over leverancier beoordelingen…

8 likes

Oeps dubbelpost…

Niet echt een aanbieding maar wellicht leuk voor mensen die een leuk bandje zoeken. Kost geen drol.
Nieuw bij CNS: The Marlon Band-O.

After years of searching, we were able to find the exact same type of rubber replacement strap that Marlon Brando wore on his iconic 1972 Rolex GMT-Master 1675.

We have now made a re-issue of this classic strap, using a type of semi-soft rubber that has the same vintage feel.

9 likes

Uncle Seiko straps

2 likes

Geweldige tip! Dank je.

1 like

Bedankt voor tip, besteld!

1 like

Graag gedaan. Tag je me als je ‘m post? Ben wel benieuwd :+1:

1 like

Die FC valt toch wel mee? Leuke techniek ook dat hybride systeem.

1 like

Prima tip. Helaas hebben ze geen banden speciaal voor de MM300.

1 like

https://next.ibood.com/nl/nl/flash-sales/00000/15233/frederique-constant-horloges/

Dit is toch plat gezegd een luxe versie van een kinetic uurwerk?

Ja en nee, het is ook een smart watch. Naast dat het ook een mechanische horloge is (automaat). Ik was geïnteresseerd in deze nadat ik mijn Huawei smartwatch had verkocht, wegens toch niet wat ik verwachtte. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik zelden 2 dagen hetzelfde horloge draag en een smartwatch verliest dan een beetje zijn functie ook.

Maar toentertijd dacht ik: toch een automaat, maar toch smart… interessant, ja toch.

Pulsar ‘Military’ fieldwatch (PX3219X1) , Solar , 10ATM , 39,5mm ( volgens Pulsar ! ) ; € 99,–

Keer wat anders…dan een Hamilton Khaki, Seiko SNZG15

2 likes

@Selie is zo vriendelijk wat tips te delen, wellicht hier ook de moeite voor sommigen:

1 like

Ultra limited edition van 7000 stuks bij de Bijenkorf in de aanbieding. Prima specs en 38,5mm. Nog eentje op vooraad.

5 likes

Ik heb ‘m van de week bij Amazon.nl gekocht voor 24 euro nog iets!

Edit: excuus, had de eerste link gemist.