Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Met de rentepunten van ING

Ja die is niet geldig op horloges. Er is een aparte voor horloges. Waardebon van 500 waar je 250 voor moet neerleggen + rentepunten.

4 likes

En deze ook via de Rentepunten van ING


Aaah, helaasch!

1 like

4 likes

Hou er wel rekening mee dat het horloge mogelijk gebruikssporen heeft. :crossed_fingers:

Vanwaar eventuele gebruikerssporen? Denk je dat het hierbij gaat om geretourneerde horloges of kun je dat ergens uit de advertentie halen?

1 like

Ik noem dat dan 2e hands…als het inderdaad het geval zou zijn.

Ik zie het nergens staan in elk geval.

Ik zag deze op MP is wel super gaaf voor wie het geld heeft :wink: Christiaan van der Klaauw Ariadne horloge staal
€ 4.950,00

2 likes

Sommige dingen blijven een verrassing tot je de doos open maakt. :partying_face:

2 likes

Kun je dit iets nader toelichten? Had jij dit als een nieuw product besteld?

Maar wat wil je weten? Product in de uitverkoop, verder geen opmerkingen o.i.d. over de staat maar kwam als volgt aan. Ik had hem binnen 10 minuten alweer ingepakt en aangeboden bij PostNL.

Ik heb horloges van 1,5 jaar oud overgenomen op het forum die in betere staat waren. :smile: :+1:

Edit: Voor meer info. :partying_face:
https://nl.trustpilot.com/reviews/5eca3dce25e5d20a889de810

4 likes

Excusez moi, verkeerd gelezen!

Meerdere horloges gekocht bij Brandfield, alhoewel dat in de winkel in Groningen was. Helaas is die vestiging niet meer.

Altijd goed geholpen. Ooit dat paracord bandje voor mijn victorinox gekocht/besteld: Afgesproken was dat ik een korting zou krijgen, wat ik al weer vergeten was. Toen ik al 50 meter de winkel uit was, kwam de verkoper achter mij aangehold met een contant bedrag: "we hadden een korting afgesproken bedenk ik mij in eens: alsjeblieft. Kreeg ik korting contant teruggegeven :slight_smile:

9 likes

En hadden ze nog contact met je opgenomen zoals ze vermeldt hadden in hun reactie?

Haha ja maar dat stelde inhoudelijk ook niks voor. Ja compensatie: kortingscode voor x procent korting. :joy:

Maar gewoon al het feit dat je meldingen automatisch afsluit, omdat je als bedrijf de zelfopgelegde responstijd van 24 uur niet haalt. Effe serieus, ben ik nou gek? Koekkoek. :clown_face:

4 likes

Geloof me, dat gebeurd ook bij veel grotere bedrijven. Zelf meegemaakt ooit toen ik bij een klantenservice werkte van een groot niet nader te noemen bedrijf. Het was gigantisch druk en we moesten opnemen en ophangen om toch nog het percentage te behalen.

Maja we raken off topic. Fijn dat je je geld terug hebt. :grin:

2 likes

Ja, zo was ik een keer bij de Burger King, bestelde voor één van de 3 kinderen een equivalent van een Swirl met Smarties (de rest wilde Oreo’s), maar ik zei tegen die Praatpaal: een swirl(equivalent, ben gewoon de naam kwijt) met m&m’s. Alles betaald, klaar om die rommel in ontvangst te nemen, zat die met de Smarties er niet bij.

Toen ik vroeg waar die was, zei ze: we hebben geen swirl met m&m’s…

En dus… betaal je hem wel, maar krijg je hem niet, en ook niet een vervanger of zo. Nee de dame in kwestie had de zaak voor haar werkgever al geseponeerd… case closed!

Uiteindelijk aangegeven dat ik toch maar Smarties bedoelde, in mijn ogen logisch, maar toch mijn eigen fout, want Smarties zijn nog geen m&m’s kennelijk.

Vraag ik me nog 1ding af, als je geen swirl met m&m’s hebt, hoe heb je die dan op de bestelbon gezet?

3 likes

Ehm… dat vragen wíj́ ons juist af…

1 like