Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Is het echt goud?
:black_joker:

Timex Save 25%
Use code: SAVE25

Ja volgens mij wel hoor :money_mouth_face:

1 like

Boek Vintage Rolex voor 39 euro. Normaal richting de 60.

https://www.amazon.nl/-/en/dp/1911663127/?coliid=I2FIX97JRGXPR8&colid=1QWJCTMEN7F6G&psc=1&ref_=lv_ov_lig_dp_it

1 like

image

Mocht iemand deze in een impuls gekocht hebben maar er toch weer vanaf willen, dan houd ik me graag aanbevolen. Net gemist!

5 likes

Snap ik! Deze is echt vet. Heb wel een casioak voor je :rofl:

Ja balen, prima horloge voor op de MTB!

2 likes

Hij is echt heel gaaf, deze blijft hier en gaat niet in het blauw :laughing:

6 likes

Lekker ben jij :joy:

1 like

Zoistieookstoer :sunglasses:

6 likes

Goed is hij hè! Je zou maar hem @Enpassant hebben laten liggen :joy:

11 likes

Ja hoho… voor een lelijk horloge is ‘ie best mooi 🥲

2 likes

@candide!!! Kassa 3!

7 likes

Het screenshotje duidt erop dat het wel op enig moment ten tijde van de actieperiode in de digitale winkelmand bevond. Ik hoop voor @Enpassant dat er snel weer een andere aanbieding komt! Anders iets meer betalen helaas… maar ook de hondernogwat euro is hij best waard hoor! Chef Badmuts hieronder legt dat eventjes uit:

image

4 likes

Iemand het ‘geweldige’ contrast opgevallen?

4 likes

Is helaas niet mijn screenshot! Had ‘m evenwel ook in het mandje maar afgeleid door het een of ander - ik vermoed een kind. Gelukkig heb ik gisteren wel een kartonnen ijsje gekregen omdat ik de coolste papa ben. Dat dan weer wel :sunglasses:

3 likes

Ik heb ook een kartonnen ijsje met tekening van de kleine gekregen omdat ik de coolste papa ben. Dat betekent dat we die eretitel misschien moeten delen…

3 likes

Dat was ik al! Ik denk dat onze kinderen naar een opvang van de zelfde keten gaan :joy:

3 likes

Delen we in ieder geval iets!

2 likes

gaat @Candide mij verblijden?

2 likes