Heus wel.

Seiko 5 Sports Automatic horloge SRPE60K1 • de Bijenkorf
Bestel Seiko 5 Sports Automatic horloge SRPE60K1 bij de Bijenkorf. Gratis bezorging. 100 dagen bedenktijd.
Niemand mag mensen met een smartwatch.
Zeg dat wel ja.
I’m too smart for my watch.
Ook af en toe over de datum
omdat ik de coolste papa ben
Tsss… Ik kreeg een zelfgemaakt moppenboekje vol met afgezaagde té flauwe mopjes én een zelfgemaakt dartbord met daarop de meest zoetsappige spreuken
Wie is er nu
de coolste papa
zelf geknutselde Invicta
Jij wint
Ik kreeg een zelf geknutselde Invicta, Die verdween voor zijn neus door de papier versnipperaar. En gezegd dat hij het nog een keer mag proberen als zijn hersenen ontwikkeld zijn.
Gelijk een youtube filmpje laten zien van een bekende Invicta liefhebber en gevraagd of hij zo wil eindigen.
epic
Het lijkt er meer dat jij een erg
flauwe
en
zoetsappige
papa bent ipv cool
en gevraagd of hij zo wil eindigen.
ipv cool
Als je het mijn kids vraagt, vast wel de fase papa is cool is al even voorbij…
Tsss… Ik kreeg een zelfgemaakt moppenboekje vol met afgezaagde té flauwe mopjes én een zelfgemaakt dartbord met daarop de meest zoetsappige spreuken
Wie is er nu
Pppfffttt ik kreeg een ontbijt aangeboden, (bij mijn zoon thuis)!! woont 3 huizen verder, een digitale weegschaal en 6 e-kaartjes te besteden dezelfde middag bij het provinciaal museum in Middelburg,15!!! wegwerpaanstekers.
Ben ik niet de coolste papa dan word ik het zo wel…
6 e-kaartjes te besteden dezelfde middag bij het provinciaal museum in Middelburg
ik moest hardop lachen!
Nu al zin om deze ook eens aan iemand te geven!
https://www.amazon.nl/Crocs-Unisex-Erwachsene-Crocband-Clog-Pepper/dp/B01HQAMJ8C
Prima aanbieding
[Edit] Graag niet alleen deze maar ook alle onzin berichten hierboven vlaggen als deze off-topic is.
Bestel Seiko 5 Sports Automatic horloge SRPE60K1 bij de Bijenkorf. Gratis bezorging. 100 dagen bedenktijd.
Met 50% korting van € 1550,00 voor € 775,00
Shop Seiko Horloge Astron SSE161J1 bij de Bijenkorf. Gratis bezorging. 100 dagen bedenktijd.
Als opbergdoos voor je horloges?