Ik heb er één gekocht onder het motto ‘terug sturen kan altijd nog’. Maar ik denkt niet dat ik hem ga houden. Mocht er iemand interesse hebben, stuur maar een PB.
Pv verstuurd
Dank, maar heb er al eentje incoming
Lekker! Nu nog leren tekenen en je bent het mannetje
Mooi, ben benieuwd hoe je hem vindt! Alvast veel plezier
Deze is echt geweldig
Zo jammer van Seiko dit. Ik bedoel: wat geweldig dat je een horloge maakt dat zelf ‘voelt’ waar op de wereld hij is en daarop de tijd aanpast. Eerlijk fenomenaal. Ik zou er direct een kopen! Maar waarom in vredesnaam dan al die turbo chaotische rotzooi op en rond de dial? Het gaat toch vanzelf?
Maak dan een ingetogen horloge en zeg erbij: meneer, mevrouw, als u uit het vliegtuig stapt drukt u even op dit knopje, dan wordt daar een klein stipje rood om aan te geven dat uw horloge voor u aan het zoeken is. Het horloge zet zichzelf in de juiste tijd en het stipje wordt groen. Na een kwartier gaat ook het groene stipje uit. U mag ervan uitgaan dat het klopt want wij hebben ons werk goed gedaan.
Wellicht een aardige tip voor de ING-gebruikers.
Als je inlogt zie je je puntensaldo staan, en als je dit aanklikt kom je in de shop uit.
Weinig bijzonders, maar qua horloges best een aardig aanbod met prijzen die (zover ik even heb gecheckt) behoorlijk interessant zijn.
Er staan inderdaad leuke deals tussen.
Ja hè, ik kon me nog net op tijd inhouden.
Bíjna een lollige Pulsar duiker gekocht, die ik toch nooit zou dragen…
Voior de BMW liefhebbers, in de iBood app.
Bespaar je de moeite.
Hier het horloge van het merk Breitling.
https://vanspengen.cloudcatalogus.nl/Home/Catalog#responsive
In dit geval zou ik voor de strijkijzer gaan…
Oef…
Er is maar één subdial, lijkt op 1 ‘metertje’.
Zijn er geloof ik 2, onderste helft power reserve en bovenste aantal satelieten.
Ik.vind 1 gangreserve-indicator (en datumvenster) niet zo chaotisch.
Een Speedmaster (waar ik hem veel van weg vind hebben) heeft 3 subdials.
En nog een flinke ring met die UTC 1 t/m 14 en -1 t/m -12, met her en der dan weer een punt ertussen. Dan dan een hele flinke ring met een verzameling hoofdletters erop. Chaotisch. Ongetwijfeld hoofdsteden of vliegvelden. Niet boeiend ook, want het horloge geeft automatisch de goede tijd aan.
De speedmaster heeft dubdials en een bezel waarop informatie staat die je nodig hebt als je de functie van het horloge gebruikt. Dit is gewoon “clutter”. Mag hoor! Maar het betekent dat ik ‘m laat liggen als vakantiehorloge. 🤷