Zoals een BMW gaat?
Ik ben het helemaal met je eens! En daarom ben ik zo gecharmeerd van deze nieuw aangekondigde Astron
Oeh, dat klinkt als een kanshebber!
Is een JDM.
mooie breitbling
ik zal je zeggen dat ik zelf een BMW rij maar dat ik dit soort reclame horloges verschrikkelijk vindā¦
Maar zoals altijd, ieder zān smaakā¦
En daarom kies ik voor het strijkijzer
Leuke Seiko sale bij Olfert&Co
Daarbovenop nog kortingscodes als āstayathomeā en ā10paakcā zodat sommige modellen waaronder de Captain Willardās en de SPB14X series allemaal ruim onder de 1000eu komen
Ook de presage modellen zoals de sharp edgeās zijn ruim onder de 750eu
Ik dacht even proberen bij de Alpinist European āMountain Glacierā, maar helaas werken beide codes niet bij die aanbiedingā¦
Dan pak je AKT1DESCR0.
Pfff goede prijzen zeg
775 voor een spb187jā¦
Ook altijd even bij Uhrenlounge.de kijken, soms nog goedkoper (ondanks kortingscodes van Olfert & co.
De Tissot Gentleman Powermatic is bijvoorbeeld nu daar goedkoper.
De SPB197J1 kwam met de code van @JackW uit op ā¬589. Volgens mij een topprijs en ook gelijk de mooiste kleur wijzerplaat.
Het is dat ik recent deze geweldige Geckota via het forum binnen heb gekregen en zo naast elkaar wint de Geckota het voor mij
Maar weet toevallig iemand hoe je die ākorting voor betaalmethodeā bij Olfert behoudt? Bij mijn vorige bestelling daar (betaald via PayPal) verviel die.
Die is alleen geldig bij bankoverschrijving geloof ik.
Wij mogen geen namen noemen op dit forum bij ervaringen met verkopers. Ik adviseer gebaseerd op persoonlijke ervaring echter om niet geld over te maken, maar met creditcard te betalen. Dit is mijn redding geweest in een dispuut met een bepaald bovenstaand bedrijf over een SPB 143 waarvan de wijzers/wijzerplaat niet goed was. Horloge teruggestuurd en geen geld teruggekregen, ook geen nieuw horloge gekregen. Geen antwoord op mijn mails. Heb het geld kunnen terugvorderen via de creditcard. Had ik het overgeschreven tbv wat extra korting, had ik geen poot gehad om op te staan.
Die Seiko SPB197J1 kwam bij mij op 670 ⬠met de code AKT1DESCR0. Toch wel wat duurder. Of doe ik weer iets faud?
De boefjes bij Olfert hebben vandaag plots de prijs omhoog geduwd⦠Gisteren kreeg je een standaard 12% korting ivm Seiko Sale. Die is nu foetsieā¦
Jammer zeg! Ik wilde net bestellen, maar door die ingetrokken 12% laat ik hem weer schieten.
Voor mij hetzelfde, naja scheelt weer ā¬790