Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

1 like

Mooie rose-gouden Frederique Constant met 59% korting: https://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/00000/506277/slimline-automatic-horloge-306ns4s4/

Bij Ibood zou ik toch niks meer bestellen. Is al 2 maal dat er volgens hen iets verzonden is maar al weken en weken aansleept (ook nergens afgeleverd). Geld terug krijgen is ook niet aan de orde. Slechte service, slecht bedrijf. Moet zelfs de verzekering / advocaat inschakelen. Triest voor iets van 80 euro. Vroeger ging dat altijd goed maar de laatste tijd is het echt erger dan erg.

3 likes

Casio, Seiko, Bell & Ross etc,
Aktionscode 20ab49

Wel zelf ophalen, want:

https://www.galeria.de/uhren-und-schmuck-herrenuhren/899508/?start=0&sz=16

2 likes

Die groene Citizen heeft wel iets.
Maar de geest is sterk, ik héb al genoeg horloges. :face_with_monocle:

2 likes

Meistersinger bij Driessen in Haarlem

1 like

Barton straps geeft vandaag nog 50% korting op aankoopbedrag als je twee banden komt met code: BOGO.

6 likes

Goede tip! Gelijk maar even gebruik van gemaakt.

BartonWatchbands

1 like

Goeje deal. Ook 2 besteld.

:+1: 2 voor de prijs van een. :+1:

5 likes

Weten jullie of ze op een Seiko turtle passen ?

Ja hoor 22mm. T enige is dat de springbars wat dunner zijn dan Seiko’s. Dus het zit iets kinder solide dan de originele banden.

jammer dat ze die korting op hun website niet aanbieden

Je kunt er ook voor kiezen 'm via huifkarverzendservice.nl te laten komen. Zelf niet geprobeerd maar volgens mijn broer werkt dat prima. :+1:t2:

1 like

Weet je of ze ook mooi aansluiten zoals crafter blue?

Nee sluit niet op de kast aan.
Hier twee kiekjes:

1 like

Je bent een held, dank je!

1 like

Bedankt, ik heb er ook van geprofiteerd :ok_hand:

1 like

Hoezo zelf ophalen? Leveren ze alleen in duitsland?

20% korting is wel lekker, op een Gshock GMW-B5000GD-1ER van 521.- voor 417.- erg netjes! Jammer dat ze de blue metal square niet hebben …

Dan nog geen probleem:

Huifkarverzendservice is een aanrader voor Duitsland only verzending. Vele malen gebruikt voor hobby onderdelen, werkt snel gemakkelijk en qua tarieven erg netjes.

1 like