Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Timex alleen vandaag USE CODE: SAVE20

Aww, net te laat, barton code werkt niet meer…

Jan maes waasland shopping center

Voor iedereen die te laat is (zoals ik…), de code “first25” geeft nog steeds 25% korting bij Barton!

2 likes

Thanks! Bandje besteld.

1 like

Thanks besteld! Scheelt toch weer iets al kwam na het invoeren van de code wel weer de verzendkosten erbij maar scheelde toch een joetje :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Zijn dat jouw affiliate-codes?

Affiliate codes?
Nee, een code die ik hier eerder op het forum tegen kwam :+1:t2:

No problem hoor Merlijn. Vroeg me alleen af van wie die codes zijn.

Ik heb er mooi gebruik van kunnen maken. Degene die de codes loopt uit te delen verdiend er ook aan.

Net weer met die first25 code een bestelling geplaatst. Toch € 25 korting. Fijn ook voor degene van wie de code is :wink:

3 likes

Bij valmano zelfs nog iets goedkoper

1 like

Is die bij bol.com nu iets kleiner of staat de maat verkeerd aangegeven?

Volgens mij wel, op meerdere website staan dat de afmetingen juist groter zijn dan bij bol

Dat worden flinke invoerkosten ben ik bang… :sweat_smile:

Mooie prijs €549,- voor een groene Certina.
3 likes

Totaalbedrag is € 80. De BTW is 21%. De afhandelingskosten van vervoerder is even de vraag. FedEx vraagt bijvoorbeeld een vast bedrag van € 14. Of je nu iets importeert voor € 15 of voor € 750.

Dan heb ik liever dat ik die vaste kosten over een groter aantal bandjes verdeel. Anders wordt 1 bandje wel heel duur.

1 like

Bij Barton de volgende code nu actief. 15% korting.
UPGRADE15

Het gaat van 50 naar 25 en 15% :innocent:

2 likes

Slimme keus :yum: iedereen die mis heeft gegrepen wil 'm met dat beetje korting toch ook nog wel graag hebben haha

Tot 11 september €55,- korting op de nieuwe full titanium Phoibos Apollo duiker met couponcode APOLLO: New Arrival Phoibos Apollo

Doe er je eventuele voordeel mee :muscle: :rocket: :octopus:!

1 like

Zijn er momenteel werkende codes bij Olfert?