Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Me too the same as above.

1 like

Zij wachten voor een vol container te sturen naar NL +Belgïe :joy: :joy:

5 likes

Bestellen bij Barton gaat snel,leveren daarentegen :grimacing:
Heb ruim 6 weken moeten wachten op m’n canvasbanden(waren het wachten overigens wel waard)
M’n Barton silicon band via Amazon gekocht,paar euro duurder maar met 2 dagen in huis.

2 likes

Voor een ieder die naar zuid spanje gaat,
Een dagje Gibraltar levert een keur aan rolex,tag huer,tudor, iwc,montblanc, jeager en vele anderen op.

En heel veel keuze en bijna geen controle bij terugkomst naar Spanje.

Bovendien leuk om te doen, gezellige plek. Alleen de gelijkvloerse kruising met de luchthaven is al heel grappig.

1 like

Of men wipt even over naar het belastingvrije Ceuta :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Same here…

Ik heb mijn bestellingen ook nog niet binnen. Op dit moment zijn zij ook nog in de VS. :frowning:

Baume & Mercier Clifton Club voor €630,- (list €2100,- volgens onze Bijenkorf vrinden) is zeker niet slecht. Nog 1 beschikbaar op het moment van posten

3 likes

Inderdaad. Met name de silicone elite banden vind ik super, maar de levertijden… :sweat: Ik heb nu via Ali een soortgelijke band besteld, krijg ik als het goed is vandaag binnen, en reviews zijn veelbelovend. Levertijd 4 dagen, prijs de 1/2 t.o.v. een Barton

1 like

Deze staat al twee weken op de site, bij het afrekenen blijkt er geen voorraad te zijn.
Had hem anders al gekocht.

Heb hier gisteren nog contact over gehad met de klantenservice van de Bijenkorf en zij gaven aan dat het systeemfoutje was.

5 likes

Dank, was mij onbekend. Systeemfouten oplossen duurt dus wel lang bij de Bijenkorf.

2 likes

Net in de mail geland:

Aanbieding Porsche Design merkendorp Roermond.

Retail: €3250,-
Outlet: €2190,-
Sale: €1290,-

2 likes

Aanbieding Victorinox merkendorp in Roermond

30% extra korting op I.N.O.X. titanium en/of horloge-collectie met leren band

1 like

https://www.amazon.nl/gp/product/B073XS9FM7/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A17D2BRD4YMT0X&psc=1&tag=nlpep-21

4 likes

Iemand al nieuws van de Barton straps ??

Mijn pack staat al 4 dagen op de vliegtuig naar Amsterdam :flushed: :crazy_face:

1 like

Hier hetzelfde. Zit nu waarschijnlijk in de Twilight zone van inklaring.

2 likes

is geen probleem, heb geduld…ik vind juist de track & trace wat grappig :joy:

Same here…!

Same :sleeping: