Leuke (online) aanbieding gezien? Deel het hier! Deel III

Dan hadden ze daar op z’n minst melding van kunnen maken, ergens prominent op de website. Dit komt wel heel simpel over naar mijn bescheiden mening. Het is nu ook niet iets wat ze overvallen heeft.

En mocht het wel vanuit VK verzonden worden, zouden ze excl VAT prijzen moeten vermelden, en zelf de bewijsproblematiek voor verzending naar buiten VK voor hun rekening nemen.

2 likes

Eens! Maar wat wel heel opvallend is bij deze aanbieder… dat de “standaard” prijs veelal hoger is als bij andere aanbieders van hetzelfde product. Toevallig een verklaring voor?

En per saldo mooie prijs; maar geeft toch een ietwat vertekend beeld in mijn ogen.

Wat een nepzooi, daar bij de Horlogegigant.

Deze G-shock bijvoorbeeld :

kost overal (in Ned. en Eur.) NORMAAL € 499,-- en is hier en daar nog goedkoper te halen.

Bij Horlogegigant dus 27 euro boven de normale verkoopprijs. ‘Leuke’ aanbieding…

Dank je wel. Was net op tijd. Hij is niet meer te bestellen op de site. In het blauw nog wel maar dan is hij gewoon €1015,-
Ze geven bij de bestelling €88,08 VAT aan. Dat zal er waarschijnlijk nog bij komen.

1 like

Niet bekend met dit merk, tot ze me vandaag gingen volgen via IG. Kennen jullie dit merk?

Quote op hun site:

“In tijden waarin Swiss Made niet veel meer betekent, hebben we ons ten doel gesteld om in Nederland een high-end horloge te maken. We willen van “Dutch Made” een nieuwe standaard maken in de horloge-industrie. Behalve het zelfopwindende Zwitserse uurwerk worden alle onderdelen volledig in Nederland gemaakt, met de hand afgewerkt en geassembleerd.”

Als aanbieding zie ik dat je geen BTW betaalt bij aankoop.

https://groevewatches.com/

1 like

Echt mn best gedaan maar wat een irritante website zeg…

6 likes

Beetje irritant met die wisselende kleuren en indeling

Ik moest een beetje lachen. Ze leggen de lat hoog in ieder geval. :slight_smile:

2 likes

En de prijs ook…
Maargoed, als je iets in NL wilt maken…

1 like

Dat had ik ook ja…

1 like

Leuk, staat er met koeienletters GROEVE op je horloge, oftewel een gegraven graf.

1 like

De wijzerplaat heeft Groeve.

1 like

En niet te zuinig mee geweest :wink:

1 like

Neemt iemand even contact met ze op?

Zeg dat wel. Ik heb weleens gelezen dat de gemiddelde website bezoeker maar een paar seconden kijkt, en dan besluit verder te kijken of weg te klikken.
Dat heeft deze designer gemist vrees ik.

2 likes

Klopt helemaal ik was snel weg. :rofl:

2 likes

Jij bent toch niet gemiddeld? Ik schat jou echt hoger in.

1 like

Ik ben bang dat die naar de klant heeft geluisterd…

1 like

Krijg de kriebels van die website.
En dan die prijs? Really? :flushed:

Dat is de BTW die in de prijs zit. Vermoedelijk, indien ze verschepen uit de UK, krijg je nog een BTW naheffing in Nederland. Die VAT zou je dan in de UK moeten kunnen terugvorderen. Geen idee hoe en of het de moeite loont.