Timco verwijst naar de fabrikant, als in; zij gaan/kunnen niets voor je betekenen in dat geval. Van ML en Junghans en Edox staan er wat dozen, van Seiko, Tissot iig niet. Er zit dus ook niets bij, bij de Seiko gaf ze nog een blanco garantie boekje/pasje.
Blijft nog steeds maar 50% die je betaalt, het is niet dat je dan 2 tientjes korting hebt. €4800 met doos en boekje of €2400 zonder? Ik wist het wel
Ik kom net bij Timco vandaan, en heb, omdat ik zakelijk ook met ze te maken heb, een Khaki Field apart laten leggen. Er lag nog een zwart Khaki Field? Die moest meen ik rond de € 400,00 kosten.
Er lagen nog aardig wat Junghans modellen, ik heb een 027/3504.00 meegenomen. Men was nog druk met uitpakken, er volgt dus nog (veel) meer aanbod.
In het kader van de verwachtingen; Timco doet aan inkoop en verkoop a la Action / Aldi. Het gaat om het product, de winkel is niet erg fraai. Horloges liggen apart, veelal zonder doos/garantiekaart/handleiding. Er liggen een aantal dozen van Edox, Seiko en Junghans.
In ieder geval geen scam, en de moeite langs te rijden als je toch in de buurt bent.
Jep, gewoon het standaard Seiko boekje met blanco kaart
Zéker ik heb er meerdere vast gehad en de stickers zitten er nog gedeeltelijk op, de meeste (waaronder de 2 van mij ook) hebben wel wat typische juweliers krasjes van tegen elkaar aan staan en onzorgvuldig uit de vitrine halen etc.
Volgens mij niet, ze zijn bezig met alles wat online verkocht wordt te zoeken en apart te leggen dat heb ik nog gevraagd; ‘nee meneer dit is/was het’ (overigens ook méér dan genoeg )
Haha heerlijk! Hij is je gegund Ik ging met in m’n hoofd een SPB14x en een PRX, beide gevonden en een hoop moeite moeten doen om het daarbij te laten. Deze ‘impuls’ werd mij iets te duur maar volgens mij een buitenkansje hoor
Zo’n PVD zwarte op nato, de witte dial met glanzend blauwe bezel en nog zo’n beetje bruinige variant op nato (SPB239). Die laatste vond ik ook érg mooi daar heb ik nog over staan twijfelen